Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#169674
Wat fijn dat het zo goed met Penny gaat! Geef haar van mij ook een dikke knuffel!

Je kunt dus met een gerust hart botten voeren, aangezien het daar dus niet aan lag.

Inderdaad, honden eten ook alles..
Door Joan
#169695
Evelyn schreef: Inderdaad, honden eten ook alles..
En dragen ook alles, aan jou onderschrift te zien!! :D

Maar fijn dat 't allemaal weer goed gaat met Penny en ze geen blijvende schade heeft ondervonden van d'r rare eet-avontuur!
Ze weet nu in ieder geval wel heel goed hoe 't voelt als je iets als een blok beton in je maag hebt liggen, hihi!! ;)
Door ~Joke~
#169700
willemien schreef: een pak van mijn hart,gek is dat sommige hondjes worden net een beetje familie ;D
CEMENT,niet te geloven!!! :o
willemien
en hugo
Inderdaad niet te geloven, maar met haar historie sta je nergens raar van te kijken ::)
Door ~Joke~
#169708
An schreef: Honden eten toch ook echt alles he. Jeetje zeg :S
Ik heb altijd bij Penny gezegd dat ze nog eens op de operatietafel zou belanden doordat ze iets geks had opgegeten. Ze heeft al sokken, veters en een nylon halsband opgevreten. Ze vreet de katoenen dekens en kussenhoezen op enz enz. Ze is een gevaar voor zichzelf. Toch kwam alles er altijd netjes weer uit, maar ja cement ligt wat zwaarder....
Door ~Joke~
#169711
Evelyn schreef: Wat fijn dat het zo goed met Penny gaat! Geef haar van mij ook een dikke knuffel!

Je kunt dus met een gerust hart botten voeren, aangezien het daar dus niet aan lag.

Inderdaad, honden eten ook alles..
Toch durf ik nog geen botten te geven, ze moet eerst maar weer eens normaal poepen. Dan begin ik voorzichtig met een mergpijpje met vlees eraan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#169792
harns49 schreef:
Toch durf ik nog geen botten te geven, ze moet eerst maar weer eens normaal poepen. Dan begin ik voorzichtig met een mergpijpje met vlees eraan.
Misschien dat je de naam van het topic zou kunnen aanpassen voor die mensen die alleen de eerste pagina's van het topic lezen. Die zouden een verkeerd beeld kunnen krijgen door deze ervaring die dus naar wat 4 pagina's verder blijkt eigenlijk niets met botten eten te maken heeft.

Wat vind zo'n hond nou aan cement ::) :-\
Ben wel blij voor je dat ze weer helemaal is opgeknapt. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door