Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#159926
Tommie heeft van de week wat pinda's gekregen, voor de lol zeg maar.
De lol ::) is dat er vandaag al 2 keer ipv poep gewoon hele pinda's uit zijn kontje kwamen :o Verteert dus niet echt :-\
Dus maar geen pinda's meer geven ;D
Door 202spots
#159931
Verteerd alleen wanneer ze fijngemalen zijn! ;D
Door willieD
#159998
Marion schreef: Tommie heeft van de week wat pinda's gekregen, voor de lol zeg maar.
De lol ::) is dat er vandaag al 2 keer ipv poep gewoon hele pinda's uit zijn kontje kwamen :o Verteert dus niet echt :-\
Dus maar geen pinda's meer geven ;D
als het voor de lol is maakt het toch niet uit voor een x??
gemalen pinda's geeft geen lol :P
Door Marion
#160074
ik wist niet wat ik zag joh, ik dacht: wat komt daar nu uit ???
Echt erg is het niet nee, maar echt goed ook niet ;)
Door 202spots
#160100
Als je voor de lol je hond de race wil geven of zelf voor de lol de extra hopen stront wil opruimen....
dan ga je gang maar hoor! :-\
Ik doe liever andere dingen voor de lol. ;)
Gebruikersavatar
Door Elly
#160104
Dat is toevallig. Max heeft gisteravond ook wat pinda's gebietst.Eerst kauwde hij ze heel fijn, merkte dat het aan zijn kiezen bleef plakken en slikte de volgende maar heel door. Vandaag tussen de middag hele pinda's in de poep.
Door Sander
#160337
Heb ook wel eens hele druiven in de poep teruggevonden. Dan sta je ook raar te kijken...
Door willieD
#160500
202spots schreef: Als je voor de lol je hond de race wil geven of zelf voor de lol de extra hopen stront wil opruimen....
dan ga je gang maar hoor! :-\
Ik doe liever andere dingen voor de lol. ;)
honden krijgen er geen race van en ook geen hopen stront,gewoon wat pinda's die er nog heel uitkomen,idem de druiven wat Sander aangeeft,dus wat maakt dat een x uit als de HONDEN er lol van of in hebben ::)
en hebben jullie zelf wel eens achterom gekeken na een maaltijdje pinda's of anders??:o
schrik niet dan ;D
Laatst gewijzigd door willieD op za 04 sep 2004, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marion
#160502
Er kwam inderdaad geen diaree uit, engeen hopen ontlasting; alleen hele pinda's :-\
Voor een keertje vind ik het niet erg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door