Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#159251
Lizzy schreef: Nou, ik vind ontbijtkoek helemaal niet laxeren. Het werkt wel "inpakkend" maar om nu iedere keer ontbijtkoek na een bot te geven... zo gezond is het nou ook weer niet, die zoete troep! Ook niet voor de kiezen en daar geef je nou net die botten voor. Als je de ontlasting, na botten, iets zachter wil hebben dan is het het handigst om voor het bot een maaltijd te geven met wat gepureerde bladgroentes en wat orgaanvlees zoals lever/nier.
Hier werkt de combi vuile pens met een half uurtje naderhand de ribben perfect. (bij diegene waarbij alleen de ribben niet lekker ging)
Door Lizzy
#159259
Ja, hier werkt de combi pens + bot ook erg goed. Maar als ik bijv. kalfswervels geef, dan wordt de ontlasting hier ook erg hard en dan werkt de combi lever of nier weer beter.
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 02 sep 2004, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#159627
Lizzy schreef: Nou, ik vind ontbijtkoek helemaal niet laxeren. Het werkt wel "inpakkend" maar om nu iedere keer ontbijtkoek na een bot te geven... zo gezond is het nou ook weer niet, die zoete troep! Ook niet voor de kiezen en daar geef je nou net die botten voor. Als je de ontlasting, na botten, iets zachter wil hebben dan is het het handigst om voor het bot een maaltijd te geven met wat gepureerde bladgroentes en wat orgaanvlees zoals lever/nier.
Zeg ook niet dat ik dat doe, na iedere bottenmaaltijd, hoor, alleen als ik het niet vertrouw, en dat gebeurt maar zelden :) Enne bij mijzelf laxeert-ie wel hoor ;D Overigens krijgen de honden hier sowieso alleen botten ná de maaltijd!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door