Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#152417
Unique schreef: De volgende keer zal ik ze in elk geval wat dunner maken zodat de binnenkant ook hard wordt.Ik moest gewoon even experimenteren.Ik probeer het nog een keer,maar eerst deze opeten. ::) ::)
Gewoon de oven uit draaien en de koekies IN de oven laten staan totdat ze afgekoeld zijn.
Ik weet niet of er nog gasovens met 'n waakvlammetje bestaan? maar als je er zo eentje hebt dan kan je de oven na 'n bakken uit draaien en de bakblik met kookies de hele nacht laten zitten.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152438
202spots schreef:
Gewoon de oven uit draaien en de koekies IN de oven laten staan totdat ze afgekoeld zijn.
Ik weet niet of er nog gasovens met 'n waakvlammetje bestaan? maar als je er zo eentje hebt dan kan je de oven na 'n bakken uit draaien en de bakblik met kookies de hele nacht laten zitten.

Hoi Dory
Denk je dat ze dan binnenin ook hard worden.Ik denk zelf dat ik ze te dik heb gemaakt 2 1/2 cm ong.Te dik hè. >:( >:( De buitenkant was echt prima gelukt.Maar de binnenkant was nog zacht. ::) ::)
Door 202spots
#152443
Wanneer je ze in de oven laat zitten voor 'n paar uur dan droogd 't lekker uit hoor.
Als je geen waakvlam heb dan kan je eventueel de oven effe heet laten worden en dan uit draaien wanneer je de bakblik er in terug zet.
Volgende keer toch maar wat platter maken!

Wat voor koekies waren het eigenlijk?
Zat er gist of bakpoeder in?

Ohh ik zie net dat je ze al in de helft heb gedaan en met de binnekant naar boven weer opnieuw gebakken?
Dat kan best wel hoor,heb 't zelf ook wel gedaan!
Laatst gewijzigd door mahuni op di 24 aug 2004, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152533
De Shelties zijn er in elk geval dol op.Dus zeker voor herhaling vatbaar ;D ;D ;D Ik moet het in een gril-bakovertje doen.En zoals Angelique al deed vermoeden: IK BEN GEEN KEUKENPRINCES.MAAR: ik heb geproefd,omdat ik wist wat er in zat,en ze smaakten prima.De volgende keer,die er zeker komt, maak ik ze dunner. ::) ::) ;D :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#152564
Oei,de koekjes zijn al op.Ik wil nieuwe maken.Wat zal ik er doorheen mengen ?? Wie kan mij wat hints geven ??
ze zijn er gek op.En alleen natuurlijke ingredienten gebruikt..IK WIL MEER :D :D KOOKIES KOOKIES EN NOG MEER KOOKIES. Dit is echt geweldig, ik krijg de smaak te pakken.MAAR: Hoelang kan ik ze bewaren ?? Niet dat de koekje er de tijd voor krijgen, hoor. ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 24 aug 2004, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#152588
Ik heb net wat in de bieb gezet,kijk maar of er wat
lekkers bij zit! ;)

En gewoon in 'n trommel doen om te bewaren,blijft wel goed hoor.
Laatst gewijzigd door mahuni op di 24 aug 2004, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door