Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#144959
chooky schreef:

Denk eraan dat mensen soms wel dingen denken maar ze niet altijd opschrijven. Marion denkt volgens mij zeker ook aan het konijn, als je haar andere berichtjes leest.
Ik denk dat Tineke niet meer over dat zinnetje heen kan lezen.
Door tineke
#152458
Was even op vakantie waar ik trouwens in drenthe heel goedkoop lamsbotten heb gevonden vandaar mijn late reactie.
Maar nu weer on topic ze wou inderdaad niet zelf klungelen nee ze wou het haar hond laten doen en de enige vraag was in eerste instantie leert hij daar geen slechte gewoontes van.
Dat vind ik dus tamelijk vreemd gedrag dat je helemaal niet stilstaat hoe zo een diertje zich voelt opgesloten met jou hond in de tuin.
Door poesiemauw
#152465
wat een discussie zeg!ik snap niet helemaal waar je je druk om maakt?om een opmerking....ze heeft t niet in praktijk gedaan dus dan is er toch niks aan de hand?
het is toch allemaal netjes gegaan.iedereen denkt of zegt wel eens dingen waar ze later op terugkomen toch?
Door Femke
#152469
tineke schreef: Maar nu weer on topic ze wou inderdaad niet zelf klungelen nee ze wou het haar hond laten doen en de enige vraag was in eerste instantie leert hij daar geen slechte gewoontes van.
Dat vind ik dus tamelijk vreemd gedrag dat je helemaal niet stilstaat hoe zo een diertje zich voelt opgesloten met jou hond in de tuin.
Wat zit je nou toch te muggeziften? De konijnen zijn inmiddels keurig geslacht door een professional, Marion is nooit van plan geweest om het dier door haar hond te laten grijpen want als je goed leest gunt ze dat dat dier niet.

Wat ze in eerste instantie wel of niet gedacht of opgeschreven heeft doet er niet toe. Het is keurig opgelost zo.
Laatst gewijzigd door Femke op di 24 aug 2004, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tineke
#152737
Nou dat jullie zulk soort opmerkingen heel normaal vinden tja dat zegt meer over jullie dan over mij.
Prima dat ze in ieder geval het fatsoen gehad heeft dit goed op te lossen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#152748
tineke schreef: Nou dat jullie zulk soort opmerkingen heel normaal vinden tja dat zegt meer over jullie dan over mij.
Prima dat ze in ieder geval het fatsoen gehad heeft dit goed op te lossen.
??? ??? ??? Tineke heb jij de hele topic wel gelezen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door