Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda & Kay
#1262860
Ik heb een vraag aan de mensen die hun vlees bij een leverancier bestellen..
Ik wilde altijd graag al het vlees vers halen, daarom gingen we 1x per maand naar halimas en ic. Maar aangezien de relatie over is en ik geen auto/rijbewijs heb gaat niet dit meer. Dus ben ik genoodzaakt om het toch via een leverancier te doen. Ik heb al even zitten kijken en waarsch. wordt het herby of dogshape. Maar hoe zit dit verpakt? Als ik bijv. 3 kg kippennekken ofzo bestel, krijg ik dan 3 kg in 1 zak gevroren binnen of krijg ik dan 3 keer 1 kg? En hoe lang duurt het gemiddeld als je iets besteld voordat je het in huis hebt?
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1262883
Dan krijg je 3x 1kg. Het meeste zit verpakt in plastiek zakjes.

Bij mij duurt het meestal 2 weken voor het geleverd word om dat ik niet echt op een fatsoenlijke route woon.
Door Furious_Olive
#1265917
Wij bestellen bij www.foodfordogs.nl.
Daar wordt het vlees in dagporties verpakt en ingevroren. Dan kan je elke avond de portie voor de volgende dag eruit halen. Ideaal!  ;)

Hij heeft vaste bezorgdagen en bezorgt gelijk voor een maand.
Door petra-amsterdam
#1265967
Furious_Olive schreef: Wij bestellen bij http://www.foodfordogs.nl.
Daar wordt het vlees in dagporties verpakt en ingevroren. Dan kan je elke avond de portie voor de volgende dag eruit halen. Ideaal!  ;)

Hij heeft vaste bezorgdagen en bezorgt gelijk voor een maand.
De link opende bij mij niet dus even verder gegoogled en kwam op deze site: http://www.tosa-megasthenes.nl/versvlees.htm
Bedoel jij dit?
Door Furious_Olive
#1266036
Nee, die bedoelde ik niet.. Het is echt www.foodfordogs.nl. Ik probeer de site nu te openen, maar doet inderdaad niks.. Apart, misschien ligt de site er (tijdelijk) uit.

Zal het eens vragen, Bob komt vanavond langs met de nieuwe levering  ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1266039
maar dan stel je toch niet zelf samen?
ik maak liever zelf de menu's en bepaal zelfs wanneer ik welk onderdeel voer.
Door Furious_Olive
#1266653
Je krijgt een mix van BARF, afgestemd op het gewicht en leeftijd van je hond. Je kan als je dat liever hebt ook zelf alles los bestellen. Hij heeft een enorme keus..

Wij laten hem een mix maken van spiervlees, orgaanvlees, botvlees en vis en levert dat dan aan in dagpakketjes. We bepalen dan zelf wat we hem op welke dag geven..
Uiteindelijk heeft onze boxer na een maand alles gekregen wat hij nodig heeft (dus de percentages volgens de rekenhulp).

Oftewel, je bent net zo gevarieerd bezig als zelf samenstellen, alleen hoeven we niet naar de slager, poelier, enz..

Oh, en de site doet het weer! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door