Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#647
hahahahhaha nou ik in ieder geval niet ;) :P.
Tis zelfs zo dat er nu al 2 keer kennisen van ons naar me toekwamen en van sven over voer hadden gehoord dat we dos nu geven en dat dos er zo van is opgeknapt ( ;D ;D ;D ;D ;D ). Sven had ze naar mij toe gestuurd omdat ik er meer van wist ;) ;D.
De eerste keer stond ik met mn mond vol tanden :o :o :o... Nu moet ik alleen maar erg lachen..

Toen dos zo'n groeipijn had ( kl*** brokken ) en homeopatische pilletjes van onze DA kreeg, vond hij dit pure onzin... nu is hij blij en doet met plezier Vit C door het voer heen ;) ;D....

Dus voor iedereen waarvan de partner vers niet ziet zitten : Gewoon doorzetten en blijven zeuren, dan komt alles vanzelf goed ;) ;D
Door tieneke
#648
hahahahahah Nollebakmonster is al net zo verwend als eidos dus ;D.

Dos heeft zaterdag zijn eerste barfdag gehad ( jaaaaaaaaaa ik ben er mee begonnen ;D ).. En heeft heerlijke biefstuk, kruidenmix, tomaatje + rauw ei gegeten, en als toetje een heerlijke grote kippepoot ;D... En smullen dat ie deed ;).
Als je er eenmaal aan begint dan.... :P :P ;D
Door Eidos
#649
ja ik vrees dat er nou geen weg meer terug is Tieneke ;) ;D....

Hoe is het trouwens met je nu ??? gaat het alweer beter met je ???
Door tieneke
#650
Hoi Barbara het gaat gelukkig steeds beter.
Morgen nog een echo van mijn lever en hopelijk is dat allemaal goed!
Ja ik vrees ook dat er nu geen weg meer terug is,ik denk niet dat hij ooit nog brokken wilt na dat eetfestijn :P :P
Door Eidos
#651
Fijn om te horen Tieneke dat het beter met je gaat :D.

Brokken ??? Die vieze dingen komen hier nooit meer in huis !!!! ;D ;D ;D...
Door avalon
#652
Dus voor iedereen waarvan de partner vers niet ziet zitten : Gewoon doorzetten en blijven zeuren, dan komt alles vanzelf goed ;) ;D[/quote]

Dit had ik net nodig ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door