Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Esther2
#120073
PARDON??? Vertel mij dan maar eens waar ik volgens jou de fout in ga!

Ik blijf erbij dat ik 'de turken' denigrerend vind klinken!

Ik werk heel toevallig met Turkse en Marokkaanse Hollanders. Vrijwilligerswerk, want ik heb een WAO-tje, dus hoe stigmatiserend ben ik dan tegenover mezelf?

Ik heb vreselijk veel respect voor hen die werken, laat staan een eigen zaak hebben opgebouwd in een vreemd land.

En ja, er zijn er ook die het systeem uitbuiten, ik kan je wel voorstellen aan een paar Hollanders, van welke komaf dan ook!

Ik zou nooit iets zeggen ten nadele van hen, ik kom juist voor ze op!

Beschuldig mij dus niet!

Maar laten we er maar over ophouden, want dit wordt een oeverloze discussie en daar is dit fijne forum niet voor bedoeld, toch?

Weer de hartelijke groetjes van Esther!
Door Esther2
#120076
CaSanGio schreef: Bij de turk lagen er halve lamskoppen.
groetjes, alma
Dit bedoel ik; je kan ook schrijven: 'De Islamitische slager' o.i.d.
Gebruikersavatar
Door chooky
#120082
Esther2 schreef:

Dit bedoel ik; je kan ook schrijven: 'De Islamitische slager' o.i.d.
Als je dat niet meer mag zeggen sla je een beetje door denk ik. Dan zou het namelijk ook denigrerend zijn om de 'italiaan' te bellen voor een pizza, of om bij de 'chinees' te eten of bij de 'griek'. Is dat dan ook allemaal niet goed?
Het is nu eenmaal een 'turkse slager' afgekort 'turk' Daar is toch niets mis mee?
Door Esther2
#120083
Nitus schreef:

Man, jullie fokken me goed op! Nu ben ik de kwaaie pier!
Jullie weten hóe het geschreven is, het klinkt als je het leest denigrerend. En het zegt niets over mij (zonder w), maar over de mensen met wie ik werk! Nederlanders zijn het, al zij het van buitenlandse komaf. Ik weet wat zij voelen als wij (Nederlanders van Nederlandse komaf) hen 'de turken' of 'de moslims' noemen. De helft van ze is trouwens christen.

Dit is de laatste keer dat ik me verdedig.
No hard feelings against anyone en weer vrolijk doorforummen.

Esther
Door Lizzy
#120084
Barfplaats is een hondenvoedingsforum en we gaan hier dus geen politieke discussies voeren. Daar zijn vast andere forums voor te vinden.

En als wij van mening zouden zijn geweest dat er discriminerende opmerkingen gemaakt zouden zijn, dan hadden wij de tekst van Barfplaats verwijderd. Aangezien dat niet gebeurd is, kunnen jullie er gevoegelijk vanuit gaan dat wij dit niet discriminerend hebben opgevat.

Discussie gesloten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 02 jul 2004, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door