Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#109888
Neem je voor jezelf ook eten mee? Want dan wil je misschien ook dat het koel blijft. Je kunt bv de duck bevroren in aluminiumfolie wikkelen en dan tegen een bevroren koelelement aan nog een keer in folie wikkelen en dat zo in de rugzak. Dan houd je je eigen eten ook nog een beetje koel in de rugzak. Je kunt ook een fles water half bevriezen en voor de rest aanvullen met koud water. Deze houdt de rugzak ook koel, en tevens heb je dan zelf koel water onderweg te drinken!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#109970
Natures dieet ,rodiworstdie buiten de koelkast kan, sorry maar dat vind ik ergere meuk dan brokken.
Natures dieet is gewoon blikvoer in een alluminium doosje en rodi worst buiten de koelkast is ook houdbaarheidszooi,heeft niets met vlees of vers te maken. Koop gewoon een brok van goeie kwaliteit en geef dat, ze krijgen er niets van en het is een stuk beter dan die blik zooi,ook al verpakken ze het in een allu bakje of een plastic rolletje.Het is voor twee dagen waar hebben we het over, als wij op vakantie gaan en dat duurt langer dan twee dagen eten we ook niet altijd zo gezond of vers.
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 13 jun 2004, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#110112
Ben ik het helemaal mee eens... Zakje Farmfood, Biofood of weet-ik-wat... hoef je ook niet te hannessen met koelelementen...
Door jeanne
#112318
nou, wij gaan deze zomer dus naar de camping in Zeeland (zoutelande, hoever zit jij hier vanaf Sylvia?)
en ik was dus echt niet van plan om brokken te gaan voeren die week. Ik neem gewoon bevroren carnibest mee in de koelbox, een rolletje of 3. We willen een elektrische koelbox aanschaffen of een klein koelkastje (ook handy voor de melk en boter) en voor de rest van de week moet ze het maar doen met bieflapjes of iets anders van de slager ;D Of een kipfiletje, of wat verse vis, zal ze echt nie erg vinden ;D Of rodi uit de supermarkt kan natuurlijk ook nog.
Laatst gewijzigd door jeanne op do 17 jun 2004, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sammy_Shunka
#112700
Hoi!!!

Wij gaan dus een voettocht maken, gewoon wandelschoenen aan en rugzak( ja ja ook de honden zullen een rugzak op hebben)
Het nu ook wel niet de bedoeling dat die rugzak kilooo's weegt, nee dus geen frigo op onze rugzak ;)

De wandelweggeltjes zijn volledig langs het platteland,dus als we slagers en dergelijke tegenkomen weet ik niet. Maar ik denk ook als we vlees in onze rugzal geen stoppen datdat tegen de avond wel zal stinken en zeker als het warm is
Door crutz
#112701
anders wat BARF spulletjes of kvv vacuum laten verpakken bij de slager (volgens mij kunnen (en doen) de meeste slagers dat nog wel)
thuis vacuum verpakt invriezen en dan sochtends zo in je tas,
blijft als t goed vacuum verpakt is echt wel goed op deze manier
SUCCES
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door