Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door prissie
#101067
Nou vandaag na mn werk maar weer langs de islamiet gegaan en ik word al aardig vaste klant geloof ik, ik werd zo vriendelijk begroet en de man moest zelfs lachen toen ik toch maar 4 van die spareribjes meenam, omdat ik vorige keer zo stom vroeg of er bot aan zat :-[ en nu toch maar kwam om ze te halen ;D
Maar goed....
Ik heb ze maar in de tuin gegeven, omdat ze hierbinnen aan t behangen zijn en ik nou niet weet of ik het wel zo smakelijk vind dat vlees op het kleed ;D
Dus hup de tuin in en die dingen gegeven, een flink eindje uit elkaar, omdat benji nogal beschermend is en ik niet wist wat ie hiermee zou doen, omdat het nieuw is.
Rocky vond het zaaaalig, die was in de 7e hemel, zo'n heel bot helemaal voor hem alleen, werelds vond ie het en stond midden in de tuin er lekker op te knarsen met zn kiezen, stukken "afsnijden" zeg maar, geweldig gehoor :-\
En daarna zn poot erop en stond er zo hele stukken vlees afte trekken, die dingen waren echt behoorlijk vlezig!
Benji wist echt niet wat ie er mee moest en kwam zo nu en dan is ff kijken wat rocky er mee deed,maar nadat ik m even vast had gehouden voor m en hij wist wat ie er mee moest doen kreeg ie ook de smaak te pakken en was ie ook flink aan t kluiven geslagen.
Rocky was na een tijdje zover dat ie t hele ding bijna ophad, dus heb ik t laatste stukje van t bot afgepakt, anders word t m misschien te veel, water weggehaald, want ik las ergens dat ze dan een uur geen water mogen.
Toen ik weer buiten kwam, van even dat botje van rocky weggooien was benji uitgebreid in een plant gaan liggen met bot en al en was daar verder gegaan, alleen hij liet zelf al een stukje liggen, hij was het denk ik zat ofzo.
Het is idd heel erg zacht bot zeg, het word helemaal week en wit als ze erop gekloven hebben, ziet er echt geruststellend uit ;D
Wat heerlijk om ze zo te zien genieten zeg!
Echt geweldig, ik heb er nu nog 2 liggen die ze kunnen eten, die liggen in de vriezer, voor de volgende keer ;)
Is dat trouwens duur?
Het was zeg maar een halve van zo'n hele rib en dat in 4en gehakt voor 3 euro en er zat behoorlijk wat vlees aan, meer vlees als bot.
Ok ik heb t voor 2 euro omdat ze me een euro teveel terug gaf,waar ik later achterkwam ,maar goed, officieel dus 3 euro voor 4 flinke stukken bot met vlees...
Door Lizzy
#101130
Zo zo, dit klinkt alsof er genoten is vanavond!! Leuk hoor! Ik denk dat je het prima hebt gedaan zo. En 3 euro? Hoeveel weegt het bij elkaar? Volgens mij is dit niet duur!
Door Janet
#101204
Een halve ribbenkast is toch al snel een kilo of 1,5? En al zou het minder wegen, ik betaal 3,95 voor een kilo spareribs, dus ik denk niet dat het heel duur is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door