Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door alani
#101421
Lizzy schreef:
DIT is ZO ONTZETTEND WAAR! We begonnen met 1 vriezer (met 6 lades). Dat werden er 2. Dat werden er 3. En nu zijn het er 4 (waarvan 1 vrieskist).
;D heb sinds gisteren een vriezer erbij met 6 laden en die ligt nu al helemaal vol ??? de vriezer met 3 laden is nu weer ons (dat is tenminste de bedoeling) en het kleine vriezertje van de koelkast is weer voor de ijsjes voor mijn zoon en brood.
Door Jolly
#101437
ik heb een oude kist, waar zeker 135 kilo BB in kan, misschien wel iets meer maar dat lag er zeker in de vorige keer, maar die wordt ook door ons zelf gebruikt daarbij hebben we in de combikoelkast, een vriesgedeelte met 3 lades, die vol zit met vreetwerk voor ons en dan heb ik nog ene klein vriezertje met 4 lades waarvan de bovenste en de onderste met BB/ fyto/botten ligt en in het midden brood voor ons voor de hele week .

Ik ben( nou ja de dagopvang eigenlijk) aan het sparen voor nog een grote vrieskist erbij en dan gaat de kleine losse vriezer met de 4 alden, naar mijn ouders, kunnen zij er brood in opslaan ;D

Barfplaats wordt gesponsord door