Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door alies2
#98739
Inderdaad interessant, bedankt! Voorlopig geef ik mijn honden geen vit. C en zeker geen geësterde.
Door alies2
#98741
Ik weet niet wat voor gevolgen overdosering kan hebben. Denk ook niet dat daar al veel onderzoek naar gedaan is. Ik kan het wel aan een paar vriendinnen vragen die veel weten van ortho-moleculaire spulltejes. Als ik meer weet hoor je van me.
Door Paul_Barte
#98742
alies2 schreef: Ik weet niet wat voor gevolgen overdosering kan hebben. Denk ook niet dat daar al veel onderzoek naar gedaan is. Ik kan het wel aan een paar vriendinnen vragen die veel weten van ortho-moleculaire spulltejes. Als ik meer weet hoor je van me.
Dan kunnen ze waarschijnlijk zo een paar verhalen uit de hoed toveren uit de Pillie Willie Koerier ;D
Door alies2
#98745
Als jij geen info wilt van mensen die goed geïnformeerd of zelf ortho-moleculair therapeut zijn, vind ik dat best maar je hoeft niet meteen zo hatelijk te zijn.
Door Paul_Barte
#98793
alies2 schreef: Als jij geen info wilt van mensen die goed geïnformeerd of zelf ortho-moleculair therapeut zijn, vind ik dat best maar je hoeft niet meteen zo hatelijk te zijn.
Jammer dat je er helemaal geen bal van snapt Alies :'( :'(

De Pillie Willie Koerier is HET blad van orthomeleculaire (voedings) deskundigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linus Pauling zul je ook wel niet kennen (nu heeft hij ook maar 2x de Nobelprijs gekregen)

Denk dat je beter EERST kunt denken i.p.v. dit soort opmerkingen te maken.
Door Sjakie
#98889
Paul_Barte schreef:

Jammer dat je er helemaal geen bal van snapt Alies :'( :'(

De Pillie Willie Koerier is HET blad van orthomeleculaire (voedings) deskundigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linus Pauling zul je ook wel niet kennen (nu heeft hij ook maar 2x de Nobelprijs gekregen)

Denk dat je beter EERST kunt denken i.p.v. dit soort opmerkingen te maken.
Moet je eerlijk zeggen dat ik het ook niet begrepen had ??? ??? :-[ en dat je hier best eens een andere conclusie uit kan trekken als je geen idee hebt wat de Pillie Willie Koerier is. Dat is toch ook geen naam waarbij je ineens gaat denken aan die otrhomoleculaire jogens en meisjes ;D ;D ;D
Door Sjakie
#98910
Paul_Barte schreef: Misschien wel leuk om dit eens te lezen.

http://www.labradornet.com/ascorbate.html

Er zijn inmiddels 'tig' studies verricht m.b.t. ester C en HD.

Vraagje: Wat voor ernstige dingen kun je verwachten bij een overdosering Ester C (behalve diarree???)
Erg interessante site...... Tja als je het zo hoort dan is er wat te zeggen om honden extra vitamine C te geven, echter waarom dan via pillen ?? Volgens mij staat er op die site toch ook dat het geven van vitamine C via natuurlijk voedsel (groenten) voldoende is. Het lijkt me dat het een dure manier van vitamine C verstrekken is.
Door Ordell
#98915
Ik geloofde vroeger ook dat vitamine C goed voor mijn hond was dus heb hem ruim een jaar Ascorbate Mineral C gegeven. Toen ik van Tannetje en Lizzy vernam dat de hond dan zelf stopt met de aanmaak van Vitamine C ben ik er ruim een half jaar geleden mee gestopt. Ik merk geen enkel verschil moet ik eerlijk zeggen....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door