Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#902227
.
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen ::) ::), delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen :D :D :D

[quote][/quote]
moet niet gekker worden met je hoor nynke!!!!
raar mens ben je ;D ;D ;D
(maar je bent wel lief hoor!)
ellen
Door hermine
#902242
Hoi Nynke, ik heb één keer eendennekken van Herby gehad die ook behoorlijk stonken toen ze ontdooid waren. Onze kat, die normaal een groot liefhebber is van eend, hoefde het niet. Ik denk dat ik de pech had dat deze nekken tegen/over de datum waren. Ik moet zeggen dat mijn herby-bestelling er de ene keer ook wat beter/verser uitziet dan de andere.

Met een hond zal dat misschien allemaal niet zo'n probleem zijn, maar mijn nekken zijn helaas richting kliko gegaan.
Door Minna
#902289
Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het geen eendennekken waren maar, laat ik het netjes zeggen  , delen van een mannelijk lichaam die normaal tussen de benen hangen
Als dat door de geur kwam zou ik toch serieus gaan praten met je man... :-X en ik dacht dat jij zo'n brave meisje was.  ;D
Door Nynke
#902309
Minna schreef: Als dat door de geur kwam zou ik toch serieus gaan praten met je man... :-X en ik dacht dat jij zo'n brave meisje was.  ;D
;D ;D ;D ;D  nee hoor, niet van de geur, maar de maat :D :D :D
Ik braaf :o :o :o :o  nee zeg  :P, dan moet je me toch eens wat beter leren kennen ::) ::) ::)


Hoi Hermine, dus jij denkt dat ze al wat ouder zijn? ik heb nog een kilo in de vriezer, volgende week eens ruiken hoe het daar mee staat.

Ik ben niet raar Ellen >:( >:( misschien een beetje Rivella: Een beetje vreemd, maar wel lekker :D :D :D ;)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#902748
Ik heb het weleens met een partij blijkbaar aardig rijpe kalkoennekken gehad: meuren als je die ontdooide!!!  :o :o :-X Maar de dallies vonden ze natuurlijk heerlijk  ::)
Door Fausto
#902749
Nynke F schreef: Hallo allemaal, ik heb van het weekend voor het eerst eendennek van Herby gehad en ik vind het zo stinken, echt een vieze lucht. De eendenvleugels stinken helemaal niet. Ligt dat aan mij of hoort dat zo ??
Hier het zelfde na ontdooien vanavond, het 'geurde' nogal: toch vonden de hondjes de nekjes erg lekker.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#902771
Nynke F schreef: Hallo allemaal, ik heb van het weekend voor het eerst eendennek van Herby gehad en ik vind het zo stinken, echt een vieze lucht. De eendenvleugels stinken helemaal niet. Ligt dat aan mij of hoort dat zo ??
Nou het hoort natuurlijk niet te stinken. Niets wat vers is hoort te stinken.
Door judith1967
#904044
Ik heb vandaag even mogen snuffen aan de eendenek, en ze hebben een vies luchtje bij zich.Te omschrijven als een eendenek die "rijp ".

Maargoed de cavjes  vonden het goed te eten!!
Door roefus
#904601
Nou, het hoort toch inderdaad niet te stinken. Dan mag je wel stellen dat het niet vers meer was  :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door