Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#893153
de sardientjes waren op dus heb ik 2 kilo makreel meegenomen.
kan ik die gewoon geven met alles er op en erin?
Dacht het wel maar voor de zekerheid.
Wel laat ik voortaan anderhalve kilo sardientjes weg leggen, dit kost iets van 6.50. Duur of valt het wel mee?
Is dan wel de duurste maaltijd per week die de doggies krijgen :o
ellen
Door Red_Hunter
#893220
Ik weet niet waar jij woont, maar ik bestel de sardientjes  bij " gelukkig dier"  voor 1,95 de 500 gr.

Groetjes Trudie
Door Laura2004
#893238
Je kan de makreel zo geven met alles er op en eraan, maar de vraag is of ze het eten 8) Kai vond vis vroeger heerlijk en at makreel met alles er op en eraan, maar de laatste jaren absoluut niet. Als ze het niet lusten kan je altijd nog de ingewanden eruit halen, veel plezier daarmee als het zover komt ;)

De prijs die jij voor je sardines betaald is de gangbare prijs, dus niet te duur. Ik betaal hier op de markt €4.50 per kilo voor sardines.
Door Laura2004
#893239
Wat ik dus vergeet te zeggen is dat heel veel honden makreel niet moeten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#893244
Je kunt het ook zo compleet geven. MIjn honden lusten het wel, maar een paar kotsen makreel na een 12 uur weer uit. Zonder organen ging het iets beter, maar nog niet zozo, dus hier is makreel geschrapt.
De prijs van je verse sardines is redelijk. Ingevroren bij Makro of sligro/Ven zijn ze meestal wel wat voordeliger, zo rond de €3-
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#893257
Makreel is prima om te geven. Het liefste rauw natuurlijk maar ik geef ook weleens gestoomd waar ikzelf eerst al het lekkere voor mijzelf uit heb gehaald.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#893301
judith1967 schreef: Bij het Ic kosten de sardientjes 2.95 de kilo.Ingevroren!!!!
zo kannone, dat had ik moet weten zeg!!!!
volgende keer beter.
Ik kan de makreel toch ook met huttekase geven?
ellen
Door Laura2004
#893353
vanaalst schreef: Ik kan de makreel toch ook met huttekase geven?
Tuurlijk.
Door tiny
#893415
Makreel is hartstikke lekker om te geven met wat je er maar bij wilt geven. Hier hebben ze graag makreel gegeten. Maar... Rosco laat hem liggen en Tessa eet het wel maar wordt er misselijk van. Dus hier helaas geen makreel meer. :-\
Door Sennaruby
#893434
Ruby vindt makreel heerlijk en sardientjes vies. Senna vindt sardientjes heerlijk en krijgt morgen voor het eerst een hele makreel. Eens kijken wat ze daarvan vindt  :)
Gebruikersavatar
Door pike
#893437
Makreel was eerst erg lekker en toen opeen heel vies. Ik heb hem dus geschrapt. Ze eten nu sardientjes compleet met alles erop en eraan. Ik koop ze uitsluitend nog diepgevroren bij de viswinkel, 5 Euro per kilo. Ook hier het duurste wat ze krijgen. Op de markt zijn ze wat goedkoper maar ontdooit, die koop ik niet meer want die blieven ze vaak niet. Dan is het uiteindelijk nog veeeel duurder.
Door judith1967
#893439
vanaalst schreef: zo kannone, dat had ik moet weten zeg!!!!
volgende keer beter.
Ik kan de makreel toch ook met huttekase geven?
ellen
Als je ze wilt hebben dan wil ik ze  wel meenmen als ik mijn best. van Herby kom ophalen ;)
Dan haal ik ze denk ik voor mezelf ook

Huttekase kan ook.
Ik geef vaak een beetje groente bij de vis!!!
Gebruikersavatar
Door koekje
#893490
sien eet ook graag makreeltjes.
van die kleine, formaat sardien, volgens mn vismarokkaan zwommen ze vroeger in de zwarte zee.

ik geef ze incluus ingewanden en kop, wel in mootjes gesneden.

ik geloof dat ik per kilo een euro of 3 betaal, sardien is meestal net zo duur als de kleine makreeltjes. ik haal mn vissen bij een viskraam op de dappermarkt (amsterdam-oost).

sien vindt de makreeltjes iets lekkerder dan de sardienen, maar de sardienen zijn beter verkrijgbaar.

sien miauwt (en zegt purrr) ipv dat ze blaft, misschien dat katten makkelijker vis eten dan honden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#893517
he, dat is fijn als je dat wil doen judith!!
Zou je dan 3 kilo mee kunnen nemen?
bvd ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door