Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#888356
[quote="lightning"]
uhmm maandagochtend voor het laatst gegeten behalve 1 hond bij die krijg ik het nog wel naar binnen niet van harte.

ja lam lusten ze ook. 1 lust weer geen eendennekken. zalmkoppen lust er ook 1 niet maar blikvis lusten ze alle 3. soms gaat het hert er ook wel in althans de blokjes en de struisvogel stukjes ook. er was nog een vogelsoort die ze wel lustten. fazant dacht ik. voor de rest eten ze wel alle spiervlees orgaan enz enz van alle dieren en groente eten ze ook graag
[/quote]

Ja, ik kan niet bepalen voor jou wat jij genoeg vindt qua vasten. Ik heb je hierboven al geschreven wanneer ik het genoeg vind. Jij moet nu bepalen wanneer jij het genoeg vindt. En bovendien ken jij jouw honden het beste... Is het echt walging, dat ze het niet willen eten? Of zitten ze een beetje te mutsen? (ik zou denken dat ze na dik 2 dagen toch wel honger hebben). Als het goed is, moet je dat verschil kunnen zien.

Als je goed kunt afwisselen tussen kip, rund, lam en geit en wat extra's als groente/fruit, blikvis, rauw eitje, etc: dan denk ik dat er geen noodzaak is tot het ook dwingen van het eten ook andere vleessoorten. Je moet alleen niet 5 dagen per week kip geven, 1 dag rund en 1 dag lam. Je moet meer afwisselen. Doe je dat: dan is het goed.
Door lightning
#888359
ik probeer het vanavond nog 1 keer maar lusten ze het dan nog niet krijgen ze vanavond wat anders. nee 2 walgen echt je ziet er 1 ook echt teleurgesteld kijken voor zover dat kan bij een hond vol enthousiasme als ik aan kom met eten maar als ze het voor haar neus heeft draaid ze demonstratief om. wist niet dat honden zo vies konden kijken. ja honger hebben ze wel. al die andere dingen die je opnoemt lusten ze ook prima...

Barfplaats wordt gesponsord door