Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wendy178
#881704
een van mijn honden blijft een te harde ontlasting houden ben al meer vlees gaan geven
Maar het blijft keihard er staan nog 6 honden op de barf en de rest doet het prima behalve hij en deze heeft het juist zo nodig kan hem niets anders geven omdat hij overal allergies voor is

Wie weet raad?
Door Laura2004
#881712
Je kan minder bot geven of meer groentes geven, maar je kan idd ook zoals ellen zegt wat meer orgaanvlees geven. En vet vlees wil ook nogal eens helpen.
De ene hond heeft andere verhoudingen nodig dan de ander, dus ik zou daar een beetje naar kijken, persoonlijk zou ik proberen allereerst minder bot te geven.

Succes ermee!
Door wendy178
#881713
Ben al twee keer per week lever gaan geven een eitje krijgt ie ook regelmatig al extra
Het is zo moeilijk met hem :-[

Minder bot krijgt hij al
Door Laura2004
#881722
Nog minder bot geven.... Of wat extra groenten, ik zou in ieder geval niet meer lever gaan geven, ik vind twee keer per week meer dan genoeg. Heb je al wat vettere vleessoorten geprobeerd?
Door tieneke
#881731
Wat voor bot geef je?
Hier poepen ze van eendennekken echt altijd kanonskogels.
Zolang de botpercentages niet te hoog zijn zou ik me niet teveel zorgen maken,is het echt moeilijk en pijnlijk dan bij iedere maaltijd wat groente en wat orgaan etc geven en kijken hoe hij het daar op doet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#881739
wendy178 schreef: Ben al twee keer per week lever gaan geven een eitje krijgt ie ook regelmatig al extra
Het is zo moeilijk met hem :-[

Minder bot krijgt hij al
Hoeveel en wat voor bot voer je?
Door Ben
#884716
Misschien moet je het niet zo ver gaan zoeken: geef je hond een beetje fruit en voeg wat olie (olijfolie - zalmolie) toe.  Ben geen ervaren barfer maar het lijkt me wel logisch.

succes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door