Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#879947
net naar het IC geweest en ik heb ook 3 kalfstaarten meegenomen, nu eten ze hier verschillende karkassen, kalfsknars en lamsribben.
Kunnen ze dan ook zo'n staart aan?
Den k wel dat ik het laatste punt eraf haal of zeggen jullie van laat maar zitten.
Kan dat het beste met pens vooraf geven, lijkt mij.
Vinden jullie doggies de staarten lekker?
ellen
Gebruikersavatar
Door pike
#879949
Ik heb 1x kalfsstaart gehad en aan mijn beste knager gegeven. Hij vond het erg lekker, maar ik geef ze dus niet meer want ik vind ze doodeng.
NIet het puntje, maar de dikkere, laatste wervel. Hij had moeite die fijn te krijgen en ik was dan ook bang dat hij die toch in een keer zou inslikken en dat die ronde schijf ergens zou blijven steken. Ik heb het afgenomen. De vertering was geen probleem. Maar ik geef ze dus niet meer.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#879963
pike schreef: Ik heb 1x kalfsstaart gehad en aan mijn beste knager gegeven. Hij vond het erg lekker, maar ik geef ze dus niet meer want ik vind ze doodeng.
NIet het puntje, maar de dikkere, laatste wervel. Hij had moeite die fijn te krijgen en ik was dan ook bang dat hij die toch in een keer zou inslikken en dat die ronde schijf ergens zou blijven steken. Ik heb het afgenomen. De vertering was geen probleem. Maar ik geef ze dus niet meer.
Hier dezelfde ervaring.
Door roefus
#879986
Ik heb ze eigenlijk nog nooit gegeven, dus geen idee over de hardheid.
Mocht ik er ooit 's één te pakken krijgen, dan denk ik dat ik hem wel geef.
Zijn goeie knagers hier en ik heb nog nooit gezien dat ze iets in ene doorslikken.
Te hard...laten ze ook doodgewoon liggen.
Dus tja, ik zou toch denken: jij kent je honden het beste.
Als het echt vrij hard is en je honden schrokken, dan gaf ik het niet.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#880055
hier krijgen ze ze ook af en toe, en geen problemen tot nu toe. Ze doen er wel een tijdje mee.
En als het te hard is laten ze het hier ook liggen. Maar dit heb ik nog niet meegemaakt ;)
Door Fynn
#880112
Hoi

Ik heb al diverse malen kalfsstaarten gegeven en ze kunnen ze hier goed eten hoor.
Ze vinden ze lekker en ze zijn niet te hard.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door 202Spots
#880120
Hier geen staart...niet alleen TE hard,maar ook risico dat de hele staart in 1 stuk naar binnen gezogen word :-\
Door SamEnMoos
#880632
Hier elke week en het gaat helemaal op en te hard??. Het is allemaal kraakbeen, ze vinden het heerlijk. Mocht je het "eng" vinden blijf er dan bij of houd de staarten zelf vast zodat zij kunnen knagen en jhij er controlle over hebt.
Door Nynke
#880889
Hier hebben ze ze ook op Ellen, maar wel in 2 keer. Het is te groot voor ze om in 1 maaltijd te geven.
Door Tanna
#881064
Hier geen kalfsstaart meer. Mijn hond vindt het heerlijk, maar is 2 keer haast gestikt in kalfsstaart.
En dan bedoel ik ook ook haast gestikt, het was heel akelig. Gelukkig hebben we haar zelf kunnen redden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door