Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door @lma
#91258
Linda en Diesel schreef: Ik ben overtuigd, nu Maurits nog.
"wat nou vlees, brokken is veel makkelijker" zal hij wel zeggen. Maar dit keer sta ik ster gemotiveerd dankzij jullie.
Onze pup van bijna 11 weken zit nu sinds bijna 2 weken volledig op kvv. In het begin kreeg hij kvv en onbeperkt brokken, maar daar zijn we al vlug afgestapt. Hij doet het geweldig goed op de kvv. Is zelfs vanaf dat hij volledig op de kvv zit s'nachts zindelijk.. :) Ik vindt dat zelf HET bewijs dat kvv veel beter wordt verbruikt door het lichaam van de hond.

En brokken veel makkelijker ??? ??? Je maakt het pakje vlees open en schept de juiste hoeveelheid in de bak, makkelijker kan toch niet...wel even vroeg genoeg uit de diepvries halen ;D ;D
Door Truus
#91266
Linda en Diesel schreef: Ik ben overtuigd, nu Maurits nog.
"wat nou vlees, brokken is veel makkelijker" zal hij wel zeggen. Maar dit keer sta ik ster gemotiveerd dankzij jullie.
Als hij straks het resultaat ziet, staat hij er ook helemaal achter hoor ;).
Toen ik begon, vond Harry het ook maar niks en nu gaat hij het zelfs met mij halen :D.
Ik koop het wel in grootverpakking en gooi het in de vriezer. Is ook goedkoper.
Door tieneke
#91269
Truus schreef:

Als hij straks het resultaat ziet, staat hij er ook helemaal achter hoor ;).
Toen ik begon, vond Harry het ook maar niks en nu gaat hij het zelfs met mij halen :D.
Ik koop het wel in grootverpakking en gooi het in de vriezer. Is ook goedkoper.
Mijn man helpt zelfs mee verse vuile pens snijden ;)
Al liep hij wel half kotsend weg ;D ;D
Door Lupa
#91293
in begin vond mijn man het ook maar onzin, nu staat hij ook pens voor zijn schatten te knippen
Door Truus
#91301
Lupa schreef: in begin vond mijn man het ook maar onzin, nu staat hij ook pens voor zijn schatten te knippen
Tsja...dat is nou de liefde voor je hond ;D
Door Lind@
#91314
Linda en Diesel schreef: Waarschijnlijk heel onnozele vraag, maar Rodi versvlees is dat gewoon te krijgen bij de Dierenwinkel?

Ikzelf ben er wel een voorstander van, hoor nl. veel positieve reacties op verscheidende forums over vers vlees.

Heb dan nog een ander vraagje: Diesel heeft de afgelopen dagen (bijna twee weken) dunnige ontlasting ene keer diarree en de andere keer wat dikker. Hij krijgt nu rijst met ei erdoor en een paar brokjes.
Kan ik al met vers vlees beginnen als het weer wat vastere ontlasting is?
Lothar gaf ik toen hij doodziek en aan de diarree was en allerlei medicijnen ook rijst met (gekookt) ei, nou van dat gekookte ei ging hij gigantisch veel scheten laten, en dat was dus ook niet echt lekker voor zijn darmpjes!
Van de ene dag op de andere ben ik hem vers gaan geven en ik vond het dood-en dood eng!!!
En hij knapte meteen op............
Door Lind@
#91318
Truus schreef:

Als hij straks het resultaat ziet, staat hij er ook helemaal achter hoor ;).
Toen ik begon, vond Harry het ook maar niks en nu gaat hij het zelfs met mij halen :D.
Ik koop het wel in grootverpakking en gooi het in de vriezer. Is ook goedkoper.
Ik hoef hier het woord brokken ook niet meer te noemen hoor!
Toen laatst de Carnibest op was en ik een heel klein zakje brokken had gehaald, was hij zelfs echt gepikeerd, waarom nou weer brokken!!!!
Dat heb ik geweten ook, want ik moest die 2 dagen dat ze brokken op hadden de hele dag de ramen open hebben omdat Lothar zo gigantisch veel scheten liet (echt niet te harden!!) Je kunt het navragen aan ''Lara'' want die waren hier (met hun neus dicht :P) en ze weer gigantische bergen achter elkaar poepten, kreunend en steunend ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door