Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Minna
#856513
Als deze nog meer gaat glanzend is die lichtgevend... ;D
Afbeelding
Door Willemijn
#856531
Mijn hemel, ik ben al zo trots op mijn hond. Als die van mij ooit nog zo gaat glanzen maik wel de godsganse dag een zonnebril op!
Door pallas
#856547
8) 8) 8) Zóhéé die glimt als een dr*l in de maneschijn :)

gave halsband erbij en dan is het plaatje compleet!


Hier gaan ze ook steeds meer en meer glimmen, Zelfs Didot met zijn halfgare allergievacht  glimt lekker op de stukken die goed behaard zijn. :D
Door Prince01
#856696
WOUWWWWW

echt super mooie glans

ik vind wel bij zwarte honden zie je beter de glans dan witte

want chico die is zwart wit bruin zwarte gedeelte Is zo een mooie glans, en het witte jaah dat glimt wel maar van dichtbij zeg maar,
Door Fynn
#856708
Wow dat zwarte vachtje glanst doet gewoon pijn aan de ogen  ;D
Maar zonder dollen wat zijn ze mooi die barf en versvlees honden.

Ik kan bij ons op de ridgeback lijst ook merken dat er steeds meer mensen overstappen van brokken naar vlees.
Goede ontwikkeling toch.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door Stef@nie
#856711
Wauw, dat is echt schitterend :D !!! De vacht van Maxi komt daar ook aardig bij in de buurt. Haar vacht is inderdaad ook zwart. Ik denk ook dat je het bij zwarte honden beter ziet.
Door Minna
#856764
Had je haar moeten zien toen ze overging van brok naar barf...pukkels, bruin, dof, alle haren vielen er af... ;) dus ja dit is een hele verbetering!  :)
Door jon
#856792
t zijn toch plaatjes :D Ben in het afgelopen jaar door omstandigheden tijdelijk terug gevallen op enkel kvv. Nou en of je het verschil kon zien en voelen. Het leuke is ook: Lhaki krijgt meer eten en is minder zwaar en veel gespierder ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#856812
hier met de 2 tervuerense, glimmen prachtig
Met mijn groenendaelertje is het helemaal..,....
als je naar hem kijkt terwijl de zon op hem schijnt doet het zeer aan je ogen en inderdaad rovanna, het lijken net pareltjes.
Hoef jullie niet te vertellen dat ik dan zeer trots ben en eigenlijk ook nog wel naast m'n schoenen loop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ellen
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#856817
Wow wat een mooie vachten zeg! Mijn honden hebben niet van die glimmende vachten ...
Door Lizzy
#856897
Rovanna schreef: Wow wat een mooie vachten zeg! Mijn honden hebben niet van die glimmende vachten ...
Ik denk dat Rover wat mollig is door de castratie. En door het bijvreten dat hij doet. Dat laatste is (denk ik) ook niet echt bevordelijk voor z'n gezondheid want zo krijgt hij als nog gerecyclede Pedigree Pal en Bonzo binnen. En Annak glimt trouwens prachtig. Ik zou zelf Rover eens naar een trimster brengen. Lekker wassen en het dooie haar eruit. En hem eens een tijdje wat visolie/borage-olie capsules geven, van de HEMA. Moet jij eens kijken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door