Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Stef@nie
#856399
Het uploaden is gelukt ;) , maar het hier plaatsen van de foto's nog niet.

Typ [ img ] (zonder spaties) plak daarachter (zonder spaties) de link van de foto en typ dan [ / img ] (zonder spaties)

Dus: [ img ] link vd foto [ / img ] en dat alles dus vooral zonder spaties :) !
Door Willemijn
#856405
Stef@nie schreef: Het uploaden is gelukt ;) , maar het hier plaatsen van de foto's nog niet.

Typ [ img ] (zonder spaties) plak daarachter (zonder spaties) de link van de foto en typ dan [ / img ] (zonder spaties)

Dus: [ img ] link vd foto [ / img ] en dat alles dus vooral zonder spaties :) !
Geef toe, ik kan mooie kruisjes plaatesen! ;D
Ik ga mijn zoon weer roepen.
Door Stef@nie
#856406
Willemijn schreef: Geef toe, ik kan mooie kruisjes plaatesen! ;D
Ik ga mijn zoon weer roepen.
Ja, eerlijk is eerlijk, de kruisjes zijn heel mooi ;D !
Door Willemijn
#856431
Stef@nie schreef: :groupwave2:

Wat een leuke honden!!!!
En ik? Ben ik niet leuk? ???
Door Stef@nie
#856435
Willemijn schreef: En ik? Ben ik niet leuk? ???
;D Sorry!!! Jaaa, jij bent ook heel leuk!!!!
Gebruikersavatar
Door Dian
#856440
Willemijn schreef: En ik? Ben ik niet leuk? ???
ja hoor, en je haar glanst ook al zo mooi. Ook aan de BARF ;D ;D :sofa:
Door joki
#856460
tis allemaal a sortie(het past allemaal bij elkaar)...de haar keur...de kleur van de honde en zelfs de muurverf... ;D ;D ;D
Door joki
#856462
Rovanna schreef: Nou eerlijik=eerlijk, ik kreeg vroeger (toen Rover nog brokken at) meer complimenten dan tegenwoordig. Maar ja, het is nu een vetlel geworden :-[
ge meent da nie...een dikke malamute?????
je moest je schamen....  ;D ;D
Door mirjam_dc
#856489
mooie leuke honden hoor, en ja, jij glanst ook mooi ;D

Mijn hond (border terrier) glanst niet echt, misschien omdat 'ie ruwharig is. Maar daarentegen is hij wel prachtig bespierd, zeker voor zo'n klein hondje. Komt niet alleen door het eten, al werkt dat zeker heel erg mee, maar ook door veel wandelen en fietsen. Al zijn er altijd mensen die menen te moeten roepen dat toch wel zielig is dat zo'n klein hondje zo hard moet rennen  ::). Dat hij zelf zo hard loopt om maar snel bij het bos te zijn hebben ze niet in de gaten  :). Ik moet soms echt hard trappen om 'm bij te houden! Dat komt dan vast wel weer door de goede brandstof die we erin gooien ;)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#856494
joki schreef: ge meent da nie...een dikke malamute?????
je moest je schamen....  ;D ;D
Nou je weet niet wat je zegt want jij kent mij en mijn honden niet. Dus even terug naar je ketting!
Rover is mijn labrador en die is niet slank te krijgen vanwege wellicht castratie of wellicht omdat het in het ras zit....
Door joki
#856511
Rovanna schreef: Nou je weet niet wat je zegt want jij kent mij en mijn honden niet. Dus even terug naar je ketting!
Rover is mijn labrador en die is niet slank te krijgen vanwege wellicht castratie of wellicht omdat het in het ras zit....
oeps, misverstandje...rover is je labrador...
maar waarom krijg je hem niet slanker...gewoon minder vet geven....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door