Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#834066
pike schreef: dus voor je het weet heb je gebakken oor  :-X
de oren zijn klein zeg je, hoe lang doen ze met een rauw oor(tje)?
Hier zouden ze er 1 seconde over doen  ;D
Door tieneke
#834067
Dian schreef: Ik heb voor Rakker ook gedroogde bullepezen, wil ie dus niet vreten, wat lullig :P ::) :-\
Typisch mannen he?  ;D
Door Caroline A.
#834092
Luna heeft na 3 kwartier kauwen op het runderoor het maar opgegeven en hem verstopt in de buxus ;D ;D.

Tieneke,
Bij mij passen de bullepezen en runderoren niet goed in de droogmachine hebben die van jou rekjes die je kunt verhogen?

En nog een weetje : met een gedroogde bullepees in de auto ( zo eentje met dat harde stuk aan het uiteinde) heb je een verboden wapen in de bezit en kun je een bekeuring krijgen en zal je het wapen moeten inleveren.  ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#834238
tieneke schreef: Hier zouden ze er 1 seconde over doen  ;D
Die van jou mogen niet meer meedoen  >:(
Caroline A. schreef: Luna heeft na 3 kwartier kauwen op het runderoor het maar opgegeven en hem verstopt in de buxus ;D ;D.
Kijk dat begint er op te lijken. Als ze er zo lekker lang mee frutsen wil ik ze ook wel hebben. Hier is ook altijd alles zo weg (maar toch nog wel iets meer dan 1 seconde  ::)) Toch maar eens op zoek gaan naar oren. Ik zou wel eens willen zien wat ze van die haren vinden  :D
Door Robian
#834678
Hier hebben de jongens ook ieder een oor gehad.
Ze hebben er bijna 1,5 uur over gedaan maar daarna waren ze schoon op  :o
Het is letterlijk met huid en haar opgegeten. :D
Door pallas
#835026
Ik heb wel eens gedroogde runderoor geven mét haar er aan, dus drogen met haar kan ook, lijkt me.
Nox heeft hem in die tijd lekker weg  gegeten.
Daarna ben  ik de website kwijtgeraakt.....jammer.
Gebruikersavatar
Door pike
#835182
Ik hoop dat ik ze een keer kan vinden want ik vind drie kwartier tot 1,5 uur kauwen toch wel heel erg goed klinken  :D 8)
Door Caroline A.
#835256
Ik heb het slachthuis gewoon gevraagd of ze runderoren voor mij apart wilde houden. 
De nummers zitten trouwens dan nog wel in de oren, maar met de wildschaar kun je ze er gemakkelijk uit knippen. Dus het is geen barfproduct voor beginners.  :D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door