Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marjan68
#827610
Even een vraagje, wij hebben een pup van 12 weken maar mijn man wil nog niet aan het barfen maar ik wil haar wel af en toe iets lekkers gaan geven, wat kan ik dan het beste geven?
Mag ik haar zomaar een kippevleugeltje uit de supermarkt geven of zo?
Of is dit heel slecht om haar alleen af en toe maar iets te geven.

Ik hoop op goede adviesen van jullie.

Groetjes Marjan
Laatst gewijzigd door marjan68 op di 18 sep 2007, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#827666
Geef je nu brok dan? Als je niet aan het barfen wilt, waarom geef je dan niet kvv? Net zo makkelijk als brok, maar vele malen gezonder. En het is ongeveer net zo duur als een 'goede' brok ( als die al goed kunnen zijn  ::))
Je mag rustig een kipvleugeltje proberen, of wat rundergehakt. Bij veel supermarkten ligt ook wel runderhart in het schap. Stukje kipfilet, rauwe vis, eitje, beetje groente, wat yogurt of kwark enz. mag allemaal. Alleen varkensvlees mag niet.
Maar ik zou lekker overgaan op kvv. ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#828025
marjan68 schreef: Even een vraagje, wij hebben een pup van 12 weken maar mijn man wil nog niet aan het barfen maar ik wil haar wel af en toe iets lekkers gaan geven, wat kan ik dan het beste geven?
Mag ik haar zomaar een kippevleugeltje uit de supermarkt geven of zo?
Of is dit heel slecht om haar alleen af en toe maar iets te geven.

Ik hoop op goede adviesen van jullie.

Groetjes Marjan
hier een pup van 13 weken, die (bijna) alles eet, en rauw ;)
Misschien een idee om je man het boekje van Tannetje te laten lezen (Voer voor carnivoren)
Succes
Door judith1967
#828172
Oke,mijn pup is nu 17 weken(volgensm ij is het dan al een jonge hond aan het worden)

Maar goed die at vanaf 9 weken ook rauwin combi met KVV
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door