Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lily
#828973
Zoals beloofd hier een update.
Ben gisteren naar de dierenarts in Vroomshoop geweest, wat een rot end weg.
Ben er inmiddels, via die d.a. achter dat ik de hond niet bij een particulier gekocht heb( wat ik dacht) maar bij een hondenhandelaar...... :'(...
Na onderzoek vroeg ook de d.a. zich af of de hond wel anderhalf jaar oud was, gezien de staat van zijn gebit. Heb hem er wel op gewezen, dat als dat níet zo zou zijn, ik zou moeten twijfelen aan zijn deskundigheid, hij heeft n.l. de hond een jaar geleden gezien en gezond verklaard en bij aanmelding zelf zijn paspoort ingevuld. Overigens verder een prima man hoor.
Ontdekte ook dat er met het inentingsboekje was geknoeid, stickers ontbraken, andere voor hem onbekende stickers waren daar voor in de plaats gekomen.
Zijn handtekening en praktijkstempel waren wel ok.
Vond het gebit van Chuchu er vreselijk uitzien en is deze gaan behandelen voor een zeer schappelijke prijs. 4 of vijf voornamelijk melkelementen zijn verwijderd, en na verwijdering van alle tandsteen heb ik waarschijnlijk de lichtste wawie in Nederland.
Hij was verder van mening dat de vorige eigenaar slecht voor zijn hond gezorgd heeft( de handelaar) en dat díe eigenlijk de rekening zou moeten betalen. Chuchu is n.l. de hele anderhalf jaar in zijn bezit geweest.
Het gaat om niet zo'n groot bedrag, maar ik voel me zo genomen, dat ik overweeg de man een mail te sturen met het verzoek de kosten te voldoen.
Ik baal echt enorm dat ik ,ondanks dat ik zeer oplettend ben, ook ík er in gelopen ben bij een handelaar.
De dierenarts in kwestie , dat merk ik tussen de regels door, houdt deze handelaar absoluut de hand boven het hoofd.
Maar...........met Chuchu gaat het goed! Hij kluift aan een botje of zijn leven er van af hangt, kijkt af en toe naar me op alsof ie me bedankt :) !
Heeft vanmorgen voor het eerst durfen lopen op het gras met aan elke zijde een Duitse Dog, het was een geweldig gezicht!! Mijn buren liggen helemaal in een deuk van dit tafereel en p*ssen zowat in hun broek van de lol, passerende auto's stoppen om te kijken... Krijgt onze Chihuahua toch eindelijk de aandacht welke hij verdient! :D
Goed komt het zeker, met veel geduld en goede raad van mede barfers!! ;)
Thanks!!
Gebruikersavatar
Door pike
#829074
Lily schreef: Zoals beloofd hier een update.
.....
Vond het gebit van Chuchu er vreselijk uitzien en is deze gaan behandelen voor een zeer schappelijke prijs. 4 of vijf voornamelijk melkelementen zijn verwijderd, en na verwijdering van alle tandsteen heb ik waarschijnlijk de lichtste wawie in Nederland.
Hij was verder van mening dat de vorige eigenaar slecht voor zijn hond gezorgd heeft( de handelaar) en dat díe eigenlijk de rekening zou moeten betalen. Chuchu is n.l. de hele anderhalf jaar in zijn bezit geweest.
Betekent dit dat hij ze niet gewisseld heeft? of zaten ze er dubbel in? want met 1,5 jaar moet hij toch al lang gewisseld hebben?
Het gaat om niet zo'n groot bedrag, maar ik voel me zo genomen, dat ik overweeg de man een mail te sturen met het verzoek de kosten te voldoen.
Ik baal echt enorm dat ik ,ondanks dat ik zeer oplettend ben, ook ík er in gelopen ben bij een handelaar.
ze houden er blijkbaar gewiekste praktijken op na!
De dierenarts in kwestie , dat merk ik tussen de regels door, houdt deze handelaar absoluut de hand boven het hoofd.
Maar...........met Chuchu gaat het goed! Hij kluift aan een botje of zijn leven er van af hangt, kijkt af en toe naar me op alsof ie me bedankt :) !
Heeft vanmorgen voor het eerst durfen lopen op het gras met aan elke zijde een Duitse Dog, het was een geweldig gezicht!! Mijn buren liggen helemaal in een deuk van dit tafereel en p*ssen zowat in hun broek van de lol, passerende auto's stoppen om te kijken... Krijgt onze Chihuahua toch eindelijk de aandacht welke hij verdient! :D
Goed komt het zeker, met veel geduld en goede raad van mede barfers!! ;)
Thanks!!
Dit klinkt echt geweldig  8) ik zie het ook al helemaal voor me. Krijg er tranen van in mijn ogen als ik lees dat hij dit nu doet. Super hoor!
Door lightning
#829689
geweldig meid dat je dit allemaal doet voor deze kanjer. mijn petje af hoor dat je al zover bent gekomen. komt vast goed met veel geduld en liefde.... kan je marktplaats niet aanschrijven van deze handelaar dan word hij in ieder geval daar gewijgerd :-[
Door jon
#832041
Ik lees dit net met stijgende verbazing en ongeloof.  :oWat goed van je dat je dit verwaarloosde kruimeltje zo'n goed huis biedt :-*
Door Lily
#832415
Hallo barfers!!
Kan iemand mij in simpel nederlands uitleggen hoe ik Chuchu en zijn twee Doggenbroeders op Barfplaats kan krijgen???? :-\ Ik krijg er een sik van, het lukt me gewoonweg niet, maar ik wil jullie zo graag "de hond in kwestie"  laten zien!!
( ben zo apetrots dat het zo goed gaat , snapjum?? ::)   )
Door 202Spots
#833901
Lily schreef: Hallo barfers!!
Kan iemand mij in simpel nederlands uitleggen hoe ik Chuchu en zijn twee Doggenbroeders op Barfplaats kan krijgen???? :-\ Ik krijg er een sik van, het lukt me gewoonweg niet, maar ik wil jullie zo graag "de hond in kwestie"  laten zien!!
( ben zo apetrots dat het zo goed gaat , snapjum?? ::)   )
Dit is 'm niet...maar ik stel me wel zoiet voor ;D
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door mahuni op di 02 okt 2007, 03:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lily
#834023
202spots schreef: Dit is 'm niet...maar ik stel me wel zoiet voor ;D
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Whoehahahahahahaha!!!! wat leuk zeg!!! :D
De onderste foto, met de harlekijndog, dat zou um zo kunnen zijn!! Chuchu is nog kleiner......
Ik blijf het proberen hoor!!!! Ooit komen ze op barfplaats!!!!
Chuchu wint trouwens terrein..... heb de afgelopen twee weken niets anders gedaan dan nagels vijlen en vijlen en vijlen en vijlen, nu  eindelijk raken de nagels niet meer de vloer met als gevolg: HET LOOPT !!!!!  Durft van zijn plaatsje af om de woonkamer es even op eigen kracht te inspecteren.
Heb twee doggen die barfen maar ze kunnen absoluut niet op tegen dit barf monster.
Waar Rocks en Tarkan hun neus voor ophalen, lever met name, verslindt Chuchu in no time..... :)
Door roefus
#834035
Lily schreef: Whoehahahahahahaha!!!! wat leuk zeg!!! :D
De onderste foto, met de harlekijndog, dat zou um zo kunnen zijn!! Chuchu is nog kleiner......
Ik blijf het proberen hoor!!!! Ooit komen ze op barfplaats!!!!
Chuchu wint trouwens terrein..... heb de afgelopen twee weken niets anders gedaan dan nagels vijlen en vijlen en vijlen en vijlen, nu  eindelijk raken de nagels niet meer de vloer met als gevolg: HET LOOPT !!!!!  Durft van zijn plaatsje af om de woonkamer es even op eigen kracht te inspecteren.
Heb twee doggen die barfen maar ze kunnen absoluut niet op tegen dit barf monster.
Waar Rocks en Tarkan hun neus voor ophalen, lever met name, verslindt Chuchu in no time..... :)
Haha, geweldig  :D
Door Lily
#834047
lightning schreef: ik had het je laten zien hoe het moest. niet zelfstandig gelukt?
Zodra ik een foto met met de hele roedel kan ik waarschijnlijk wel wat hulp gebruiken :P, maar daar was je al achter toch??!!!!    ;D
Door yvonnedb
#834158
Wat goed van je dat je dat hondje niet teruggebracht hebt en de zorg op je hebt genomen.Mag ik vragen waar je de nagels mee vijlt,is dat een speciale vijl?

Yvonne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door