Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door catokatink
#841826
Lily, ik ben blij dat Chuchu gegroeid is. Het is een mooi hondje, pas maar op dat je niet nog een wilt want het is net een virus. Voor je het weet heb je een heel roedeltje chihuahua's. Het zijn heerlijke hondjes om te hebben.
Door Lily
#842009
catokatink schreef: Lily, ik ben blij dat Chuchu gegroeid is. Het is een mooi hondje, pas maar op dat je niet nog een wilt want het is net een virus. Voor je het weet heb je een heel roedeltje chihuahua's. Het zijn heerlijke hondjes om te hebben.
Nou ik zal je vertellen dat die zogenaamde stoere kerel van mij altijd heeft geweigerd met Chuchu te willen lopen op straat, laat staan hem optillen ( buiten dus)......
En wie wil er nog wel zo'n caviaatje?????? Juist!!!! Paul dussssss.........hahahahahahaha!!!
;D ;D ;D ;D ;D
Ik geniet trouwens heel erg van jullie leuke reacties!!! Helemaal geweldig. :)
Door Borke
#843122
Geweldig te horen dat het zo goed met haar gaat en heerlijk om haar zo op de foto's te zien. je doggen zijn trouwens ook prachtig, het is wel een flink contrast zeg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door