Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#818128
Ik ben zo begonnen met mijn hond die ook op br*k zat.
Gaf Carnibest(mss wel een verkooppunt bij jouw in de buurt)en kocht ook heel vaak Smuldier compleet,kost niet duur.0,59 cent.Smuldier is te verkrijgen bij o.a C1000 en Jumbo en de Plus/Edah hier heeft ook wat Smuldier.
Vind het er goed uitzien,en mijn hond vindt het lekker.
Door Ronja
#818730
Of je maalt de eierschalen met een vijzel, dat is ook goed te doen, merk ik.
Wat betreft de combinatie brok-vers-barf heb ik begrepen dat het nogal wat uitmaakt of je geperste brokken bijgeeft of van die brosse brokken zoals van Royal Can'ne. De geperste kunnen minder kwaad. Bijvoorbeeld van Farmfood of Cavom.
Overigens voer ik hier Carnibest bij en dat is een stuk goedkoper dan Energique. Van die prijs ben ik ook erg geschrokken! Carnibest dealers zitten door het hele land. Google maar eens!
Door BibiNoah
#819888
:( slager had echt niks! geen kippenekken, geen orgaanvlees, geen kippevleugeltjes.....

Heb uiteindelijk kipfilet en rundvlees gemengd met een rauw ei, klein theelepeltje eierschaalpoeder, theelepel schapenvet, courgette, wortel, sperziebonen, bladspinazie en knoflook.

Noah vond het heeeeeel erg lekker en nu is het afwachten hoe haar lijfje hierop reageerd :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#819893
BibiNoah schreef: :( slager had echt niks! geen kippenekken, geen orgaanvlees, geen kippevleugeltjes.....

Heb uiteindelijk kipfilet en rundvlees gemengd met een rauw ei, klein theelepeltje eierschaalpoeder, theelepel schapenvet, courgette, wortel, sperziebonen, bladspinazie en knoflook.

Noah vond het heeeeeel erg lekker en nu is het afwachten hoe haar lijfje hierop reageerd :)
Voor kipdingen kun je ook beter naar een poelier gaan.
Door Mevroi Kruim
#819919
Angelique schreef: Voor kipdingen kun je ook beter naar een poelier gaan.
Probeer de markt eens, daar staat vaak een poelier en die wil als je het lief vraagt wel kippennekken en/of karkassen meebrengen, als je mazzel hebt. Het kan zijn dat je dan een bepaalde hoeveelheid moet afnemen, bv 10 kilo, dat wel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door