Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ronja
#812641
Mijn hondje is een groentevrouwtje! Gisteren 2 sardientjes geopend, groentemix erin, weer dicht drukken en hup, aan Ronja gegeven. Wat doet ze? Visje openleggen, mix eruit likken, even pauze en dán pas de vis eten!
De groentemix was van gemengde groente, een beetje gebroken lijnzaad, een klein beetje uitgesmolten kippenvet en wat biologische appelazijn!
Door pallas
#812662
Hier ook twee "vegetarische" honden :)

Eten altijd eerst hun groenten als eerste, dan spier en dan lekker de karkassen :)
Alles wordt ook altijd eerst uit de bak netjes op een rijtje gelegd....stelletje neuroten ;D
Door wenche
#813204
Misschien eten ze wel eerst het minst lekkere zodat ze daarna kunnen genieten van het lekkere ;)
Door pallas
#813332
wenche schreef: Misschien eten ze wel eerst het minst lekkere zodat ze daarna kunnen genieten van het lekkere ;)
Als ik speciebonen aan het afhalen ben staat Nox erbij te kwijlen...ze vind het echt heel erg lekker!
Eet buiten ook alijd gras en andere kruiden....ze heeft ook wel eens een paprikaklokhuis uit de groentebak gejat en toen meteen helemaal onder de bulten gezeten( maar als ze de kans krijg doet ze he zo weer)
Door cylke
#820268
Chelsey staat altijd bij mij als'k kook, om een hapje groente te krijgen.

Maar haar groentemix, tja, da's niet lekker hoor, tenzij er een ei doorzit, en nootjes, en af en toe honing  ::)

En dan word het gemengd gegeten: een brokje vlees, slobbertje groenten...
Door K&D
#820300
Het kan nog erger.....de groentemix van het hertenvlees aflikken en het vlees laten liggen..... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door