Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#809886
Omdat Endjarrow voorlopig een beugeltje heeft moet ik zijn vlees zeer fijn malen. Tot pap eigenlijk. Nu heb ik wel een gewone keukenmachine (een oudje) maar die maalt het vlees wel fijn maar niet tot een papje.
Welke machine kan ik het beste kopen?
Door Decibels
#809921
Kruimel schreef: Probeer eens een tweedehands vleesmolen om eht doorheen te halen en daarna in de staafmixer. Moet je wel extra vocht toevoegen, bv een ei, maar het zou kunnen werken
ik maal de KVV voor mijn pups gewoon met de staafmixer en dat gaat perfect. Maar je zou natuurlijk ook voor een hele fijn gemalen variant KVV kunnen kiezen.
#810159
Nathalie. schreef: Omdat Endjarrow voorlopig een beugeltje heeft moet ik zijn vlees zeer fijn malen. Tot pap eigenlijk. Nu heb ik wel een gewone keukenmachine (een oudje) maar die maalt het vlees wel fijn maar niet tot een papje.
Welke machine kan ik het beste kopen?
CB en Smuldier hebben een puppy-variant.
Qua samenstelling hetzelfde als de normale versie, alleen fijner gemalen .......
#810287
Ik heb de machine gisteren langer laten draaien met maar kleine beetjes erin en dat ging redelijk. Omdat Endjarrow ook last van allergie heeft gaan we voorlopig over op carnibest eend/rijst en daar is helaas geen puppy variant van.
Ga nog kijken of ik een vleesmolen vind en anders inderdaad maar gewoon langer laten draaien. 12 ons per dag, zal de machine wel blij mee zijn  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door