Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#810534
Cindy de Wolf schreef: Welke prijs? Ik neem aan van de parelhoen bij de sligro? 1,79 pkg ex btw en kwarteltjes 2,70 pkg ex btw. Gaan per 5 of 10kg.
Zijn het karkassen of hele vogeltjes?
Door Cindy de Wolf
#810539
Helen schreef: Zijn het karkassen of hele vogeltjes?
Karkassen, bij mij krijgen ze 1 karkas per hond (ongeveer 30kg hond) dus de parelhoenkarkas weegt rond de 200 a300g per stuk. De kwartels zijn kleine karkasjes zonder veren e.d. en wegen rond de 80g per stuk. Ideaal voor de kat of pup, kleinere hond.
Door judith1967
#810592
Cindy de Wolf schreef: Welke prijs? Ik neem aan van de parelhoen bij de sligro? 1,79 pkg ex btw en kwarteltjes 2,70 pkg ex btw. Gaan per 5 of 10kg.
Yep ,bedoelde de parelhoen.
Waar ik ze haal betaal ik 2 euro de kilo nml.
Was dus nieuwsgierig om te vergelijken. ;)
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#810919
Ik wil hier wel even op reageren, als directeur van Canis Naturalis ;)
Wij kunnen eenvoudig geen parelhoen meer leveren omdat de kosten voor het verpakken zo vreselijk hoog zijn. Wij krijgen alles per 10 kilo ingevroren aangeleverd (alle parelhoen komt namelijk uit Frankrijk) en moeten het dan per 2 verpakken. Ondanks de mensen hier op barfplaats die belangstelling hebben, dat is voor ons niet genoeg. Wij hebben het daarom moeten schrappen uit het assortiment. Voor geinteresseerden kunnen wij wel een doos van 10 kilo leveren voor 42,30 euro.
Door *Natasja*
#810959
Rovanna schreef: Ik wil hier wel even op reageren, als directeur van Canis Naturalis ;)
Wij kunnen eenvoudig geen parelhoen meer leveren omdat de kosten voor het verpakken zo vreselijk hoog zijn. Wij krijgen alles per 10 kilo ingevroren aangeleverd (alle parelhoen komt namelijk uit Frankrijk) en moeten het dan per 2 verpakken. Ondanks de mensen hier op barfplaats die belangstelling hebben, dat is voor ons niet genoeg. Wij hebben het daarom moeten schrappen uit het assortiment. Voor geinteresseerden kunnen wij wel een doos van 10 kilo leveren voor 42,30 euro.
Ok, dat moet te doen zijn. En de kalkoennekken, kunnen jullie daar nog iets mee?
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#811054
*Natasja* schreef: Ok, dat moet te doen zijn. En de kalkoennekken, kunnen jullie daar nog iets mee?
Wij zullen van tijd tot tijd kalkoennekken hebben maar niet meer constant voorradig. Wanneer wij ook hiervan weer voorraad hebben, melden wij dit uiteraard op de site.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door