Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sheenadog
#806450
hoi kan iemand misschien zegen wat dit kan zijn;
sheena heeft  eerst natte ogen met daar bij wit tot geel afscheiding, toen wilden ze niet eten en dat vond ik raar toen gaf ik haar vlees met geen bot en dat ad ze wel, de poep was was goed, de dag er na, sheena wouw niet poepen s'ochtens en ze wilt wel vlees zonder bot  toen ging ze eindelijk poepen en dat was zwart en niet dik een soort papje met daar in bolletje van iets dat dik is , nu heb ik het vlees van de geiten rib gehaald en het bot er in gelaten dus kon ze eerst het vlees op eten en als ze dan wilt kan ze het bot ook eten, en dat heeft ze nu ook dus zo op gegeten en ze is bij het bot gaan liggen, ze heeft gisteren ook nog yoghurt gehad wat dat heeft ze nog niet op ik ben benieuwt naar jullie antwoord 

sheena heeft afgelopen vrijdag haar medicijn gehad voor de allergie misschien doet hij nu het wel dat zij niet lekker is
groetjes natascha
Gebruikersavatar
Door Angelique
#806477
Geen flauw idee :-\

Ik zou alleen als ze niet in orde is en de ontlasting ook maar zozo is geen ribben geven omdat slechte ontalsting toch een teken is dat de vertering niet optimaal verloopt.

Gedraagt ze zich wel normaal? en heb je haar temperatuur al opgenomen?
Door sheenadog
#806486
sheena komt volgen volgede week riching jouw zal ik langs komen, ik zit dan bij jolanda met boxers die kent jouw
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door