Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#80443
hoi monique,

juist dat het zo snel gaat daat ben ik een beetje benauwd voor. Bowie slikt alles door zonder te kauwen, Sunday gaat wel goed denk ik...

Bij Bowie heb ik ze nog ff vastgehouden met het risico dattie mijn vinger erbij op kauwt (die hond kan echt niet rustig doen..... :-\)

Afpakken lukt nog wel, die honden zijn nog wel zo dom dat ze een rib ruilen voor een stukje kaas... ::) ::) ???

Ik moet gewoon vaker oefenen denk ik ;D ;D ;D
Door Peet
#80549
Lizzy schreef: Brutus eet de ribben van de Islamiet
arme Islamiet.....
Afbeelding
Door yalla
#80573
Femke schreef: Afpakken lukt nog wel, die honden zijn nog wel zo dom dat ze een rib ruilen voor een stukje kaas... ::) ::) ???
Ja heel dom ja. ;D ;D ;D
Duitse Staande Hond toch? Of nie? ;)
Door Femke
#80805
yalla schreef:

Ja heel dom ja. ;D ;D ;D
Duitse Staande Hond toch? Of nie? ;)
Klopt ja......

jammer dat ze er niet bij vertellen dat je die uitgroei moet bijhouden ;)

Serieus, Sunday kijkt dan echt zo van: Oh lekker, krijg ik óók nog kaas :D :D :D :D :D (terwijl ik ondertussen zijn bot af pak oh was een sadistisch kreng ben ik toch)
Door yalla
#80870
Ja had je maar een echte hond moeten kiezen ;D ;D ;D
Eentje die vooral slim is bijvoorbeeld. :P
Gebruikersavatar
Door Elly
#80984
Bijvoorbeeld een border collie.
Ik heb gisteren voor het eerst een kippevleugel gegeven, helemaal tot moes geslagen met een hamer en vastgehouden terwijl hij aan het eten was. Hij begon enthousiast te eten tot hij op een stukje bot kauwde. Ieks, wat is dat? Na wat aanmoeding at hij verder. Het eerste stukje ging er goed in. Bij het tweede stukje begon hij vreemd te doen met zijn tong en kokhalsbewegingen te maken. Zat er dus een stukje bot tussen zijn kiezen. Ik heb de rest van de kippevleugel eens nader bekeken en zag dat de botjes hele scherpe punten hadden. Ik kreeg meteen visioenen van een geperforeerde darm. Ik heb de botjes eruit gepulkt en de rest van het vlees aan de hond gegeven. Kortom, ik durf het dus ook niet, hoeveel ribben anderen ook aan de hond geven.
Door Lupa
#81140
de botten zijn niet scherp het zijn poreus.
Als je ze kookt dan worden ze pas scherp.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#81143
Ik durf het ook niet,hoor.Het zijn net naalden en dat heb ik bij visgraag ook. :(
Door wolvegirl
#81239
ik lees allemaal botten enzo van Corine? Kan iemand mij uitleg hierover geven? Ik wil ook zulke botten en ribben, voor mijn hond dan uiteraard he ;D

Hoe kom ik er aan?!
Door Netty
#81243
als ik het goed heb.....de botten van Corine zou je kunnen kopen bij de gene waar je de Carnibest kunt kopen, die moet ze dan wel ook hebben gekocht bij Corine natuurlijk. snap je?
Door wolvegirl
#81295
Netty schreef: als ik het goed heb.....de botten van Corine zou je kunnen kopen bij de gene waar je de Carnibest kunt kopen, die moet ze dan wel ook hebben gekocht bij Corine natuurlijk. snap je?
nauwelijks :D
is Corine een persoon of een merk?

onnozel wellicht..... :'(
Door Lupa
#81298
corinne is een persoon, de maker van carnibest.
Door Sander
#81303
wolvegirl schreef: is Corine een persoon of een merk?
Corine is de producente van Carnibest. Zij verkoopt ook allerhande barf-artikelen.
Door wolvegirl
#81313
aha, en zij verkoopt ook die botten? Waar? Alleen bij de hoofdleverancier (of hoe noem je dat?)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door