Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door meesmerel1
#80167
ja dus...zag m in de bieb staan ;D en ook de rest van de disclaimer gevonden van hondenforum...erg verstopt!
Quite bizar dat het nog strenger is dan met teksten in geprinte vorm eigenlijk...maar point taken!
Ook op raw meaty bones het doorlinkje gevonden naar international shipping... :-[ oeps...
isbn-nummer werkt niet bij proxis...das wel jammer...
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op di 13 apr 2004, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sander
#80169
Lizzy schreef:Also, FYI, salmonella is a big scare - but is nothing to fear for a healthy dog or a healthy human....
Kan iemand mij vertellen wat FYI betekent?
Door Lizzy
#80170
meesmerel1 schreef: Op hondenforum staat nergens dat het niet mag (tenminste niet bij de disclaimer, faq of het topic over vragen over dit forum). Bij jullie wel, maar dat gaat over het quoten van berichten die hier staan...anyway niet belangrijk! Ik weet nu dat jullie daar heel voorzichtig mee zijn.

Persoonlijke problemen waarmee? Dat jullie iemand niet aardig vinden? Maakt mij niet uit.
Nee, dat bedoelde ik dus niet. Ik was niet duidelijk. Ik bedoelde: Als jij er problemen mee hebt dat jouw tekst is weggehaald, dan kun je deze discussie met mij voeren. Discussies over andere mensen voer ik niet ;).

En op het hondenforum hebben ze zeker wel die regel.

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=26183

Puntje 9
Ik denk dat het mengen van brok en vlees niet zo goed is, tenzij de brok maar een heel klein deel uitmaakt van het voer.
Ik sluit me daar helemaal bij aan.
Gewoon bestellen via Raw Meaty Bones is nu juist het probleem...ze willen het niet verzenden...zelfs niet via amazon.co.uk...wat ik erg bizar vind. Dus ik weet niet hoe jij dit voor elkaar krijgt...
Huh? Wat raar! Ik heb ze gewoon besteld.... Welke melding krijg jij?
De American Bookshop zit ook in Amsterdam, maar ik heb er nooit interessante (hondgerelateerde) boeken gezien.
Ohhh, moet je echt in de 2de hands-hoek gaan kijken! Ik heb daar al zoveel leuke boekjes vandaan gehaald! Voor heel weinig heb ik daar ook de "The Encyclopedia of Natural Pet Care" van Puotinen gekocht!
Misschien dat zij inderdaad die boeken wel kunnen bestellen...heeft het boek van Lonsdale wel een isbn-nummer?
ISBN van Raw Meaty Bones is: 0 646 39624 2
Paypal is nu niet echt veilig voor je creditcard, ik heb er al veel narigheid over gelezen en het is een omslachtige manier die eigenlijk te moeilijk is...de gewone man zal je er niet mee bereiken vrees ik...ik vind e-boeken trouwens ook helemaal niks...heb liever een echt boek voor mijn neus...
Oh, dat wist ik niet..... Mmmm, daar ben ik niet blij mee, om te horen... Ik zal mijn afschriften van mijn creditcard even goeeed in de gaten houden! Bedankt voor de waarschuwing! Nee, ik vind een e-book ook helemaal drie keer niks. Ik wilde het boek graag hebben en ben blij dat ik het heb, maar ik vind een echt boek ook veel fijner! Ik heb het boek uitgeprint dus nu heb ik een dik pak papier hier rondslingeren. Het is te dik om zomaar even in te binden en als je specifiek een stukje tekst zoekt, kun je ook niet even bladeren.... Een compleet boek vanaf de PC lezen vind ik dus ook niks. Ik wil met mijn boek op de bank hangen. Dus hier ben ik het helemaal met je eens!
Door meesmerel1
#80172
meesmerel1 schreef: ja dus...zag m in de bieb staan ;D en ook de rest van de disclaimer gevonden van hondenforum...erg verstopt!
Quite bizar dat het nog strenger is dan met teksten in geprinte vorm eigenlijk...maar point taken!
Ook op raw meaty bones het doorlinkje gevonden naar international shipping... :-[ oeps...
isbn-nummer werkt niet bij proxis...das wel jammer...
zoals je zag, schreef ik voordat ik goed gezocht had :-[

Mea culpa maxima! Sorry!
Laatst gewijzigd door meesmerel1 op di 13 apr 2004, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sander
#80174
Lizzy schreef:
For Your Information
Thanks! Dat dacht ik eigenlijk al, maar ik ben niet zo thuis in de engelse afkortingen.
Door meesmerel1
#80177
Is dit boek van Billinghurst eigenlijk wat?

The Barf Diet (For Dogs And Cats: Using Evolutionary Principles) (UK Edition)
Billinghurst, Ian [ Bibliografie ]



Type : Paperback
Uitgever : Ian Billinghurst
Verschijningsdatum : 19/09/2001
ISBN : 0958592519
Door Lizzy
#80178
Ik weet ook niet waarom het boek van Mogens zo duur moet zijn (in boekvorm). Ik vind 73 dollar echt te gek hoor....

The Barf Diet.... Ik vind The Barf Diet eigenlijk een korte samenvatting van GYDAB, waarbij hij dan wel iets duidelijker is in wat je je hond nou wel en niet moet geven. Hij heeft ook wat menu voorbeelden die best handig zijn voor de beginnende zelf samensteller. Als je GYDAB al hebt, dan weet ik niet of het echt super zinvol is om dit boek ook te kopen. Het is ook een heel dun boekje van 109 pagina's en sommige mensen vinden het dus in verhouding een duur boek. Tja, ik ben een boeken-freak dus ik ben blij dat ik het heb.....
Door meesmerel1
#80179
Ik heb GYDAB niet, daarom vroeg ik t me af (omdat het ook nieuwer is en vlg verkoopverhaaltje nieuwe dingen vertelt..)...eerst maar GYDAB kopen dus ;D
Door Helen
#80188
meesmerel1 schreef: Ik heb GYDAB niet, daarom vroeg ik t me af (omdat het ook nieuwer is en vlg verkoopverhaaltje nieuwe dingen vertelt..)...eerst maar GYDAB kopen dus ;D
Zou ik niet doen. Heb je niet veel aan. Zou ik toch eerder Eliassen uitprinten of proberen Lonsdale te pakken te krijgen.
Door meesmerel1
#80200
ach ik wil alle boeken kunnen vergelijken :D Wat is jouw bezwaar tegen Billinghurst? De enorme porties bot of zijn ideeen over de hond (dat die omnivoor zou zijn)?

groetjes,

marije
Door Helen
#80210
meesmerel1 schreef: ach ik wil alle boeken kunnen vergelijken :D Wat is jouw bezwaar tegen Billinghurst? De enorme porties bot of zijn ideeen over de hond (dat die omnivoor zou zijn)?

groetjes,

marije
Ik vind het geen goed boek. Hij baseert alles op zijn eigen bevindingen zonder enige vorm van wetenschappelijke onderbouwing.
Door willieD
#82366
Helen schreef: Ik heb GYDAB niet, daarom vroeg ik t me af (omdat het ook nieuwer is en vlg verkoopverhaaltje nieuwe dingen vertelt..)...eerst maar GYDAB kopen dus ;D
Zou ik niet doen. Heb je niet veel aan. Zou ik toch eerder Eliassen uitprinten .
uitprinten en laten binden bij multicopie of zo in 2 gedeeltes en je hebt een goed boekwerk!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door