Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door irmaa
#759162
Alhoewel ik al langer heel veel meelees ben ik nog steeds aan het mutsen...
De honden krijgen al heel lang KVV, maar sinds enige tijd steeds meer aan het partime barfen... ze zijn er gek op.
Op het ogenblik, eten ze 3 x in de week, een maaltijd dat geen KVV is.
Maar zalmkop, kippennekken, geitenvlees, lamsbotten, pens enz. ( en een mix van de plaatselijke islamiet, van allerlei vlees en organen (dit krijgen ze 1 x in de week) en ze krijgen ook wel wat tafelrestjes
Toch een vraagje, , moet je nu die maaltijden al gelijk aanvullen met groentes? Of zit ik nu nog safe wat dat betreft...??
Door Mevroi Kruim
#759203
Zolang ze nog voornamelijk kvv krijgen zit je sowieso goed. En ook als je barft is groente idd geen absolute vereiste. Meer voor de puntjes op de i.
Maar als ze het lusten is het prima om te geven. Je komt trouwens ook een heel eind met restjes van je eigen (gekookte) groente.
Door irmaa
#759221
Ok dank jullie!!!.. ik geef het ook door aan mijn buren, die ook hetzelfde doen met hun honden...  en ook erg enthousiast zijn wat dit betreft:-)) en wel meelezen op barfplaats... ;)
irma
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door