Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elf
#753803
Ik laat Doodles gewoon lekker eten. En na het eten maak ik hem schoon met een doek met warm water en een paar druppeltjes appelciderazijn. Geen stank en afgebroken haren heb ik ook nog nooit iets van gemerkt.
Door Sofie
#753869
Hanny schreef: Als de spaniel van mijn dochter hier is, krijgt hij gewoon de bovenkant van een kniekous over zijn kop en oren.
Geen probleem, steekt zijn kop er bijna zelf in en houdt schone oren.
Zijn poten haal ik zo nodig wel een lapje langs.

Hanny
idd zo doe ik het ook met Lady. Werkt prima.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#753907
dorinekok schreef: nou zeg, van dit probleem had ik nog nooit gehoord en ik ben vandaag in een stemming om te reageren dus bij deze: afknippen misschien???
haha nou ja, ik heb dan ook geen rashonden die moeten showen. Is een geheel andere wereld voor mij. En het laatste op de wereld waar ik me mee bezig zou houden. Maar wel grappig hoor: de neveneffectgen van barf op langharige rashonden.... Succes met de mutsen en sokken en elastiekjes...
groeten Dorine
Heeft geen ruk met showen te maken hoor, maar meer met persoonlijke hygiëne en dan niet alleen met barfende honden. Waarschijnlijk heb jij nog nooit honden gezien waar de schimmel op hun bek stond omdat hun smoel nooit schoongemaakt wordt, of ergo, dat de maden erover heen kruipen.
En afknippen lijkt me vooral bij de Spanieleigenaren geen optie ::).
Maar jij verder dan maar succes met je waarschijnlijk zelfreinigende gladharige bastaardjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door