Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#754936
trimsalon schreef: hier eten ze die niet :'(
Hier wel, gelukkig maar, want ik vind het zelf hardstikke vies, dus dan kan ik het snel wegwerken en heb ik netjes mijn bordje leeg  ;)
Door Oso-Bayou
#754957
Lil schreef: want ik vind het zelf hardstikke vies,
Hier hebben ze pech, vanmiddag ijsbergsla met Hollandse garnaaltjes etc.  :eat:

Geen garnaaltjes voor Oso en Thirza  :(
Door karin2
#754959
Hier is één van de katten (Poppy natuurlijk  ::) ) gek op
garnalen , scampi's , krab , kreeft enz .... als wij het eten zit ze met haar koppie bijna in ons bord  >:(
ze krijgt dan ook altijd een beetje .

gelukkig lusten de andere 2 poezen het niet (word anders te kostelijk  :P :P 8)  :D )
Door Fido
#755093
Gister uiteten geweest en jawel gegrilde gamba's gegeten. De kinderen hadden het niet meer. Een vader die ze met kop en al op at en een moeder die de koppen zat uit te zuigen (ja daar zit heel wat lekker in :-X).
De tere kinderzieltjes wisten niet waar ze kijken moesten, er werd strak naar de pizza gekeken :-\ ;D
Door *Ilse
#755752
Fido schreef: Gister uiteten geweest en jawel gegrilde gamba's gegeten. De kinderen hadden het niet meer. Een vader die ze met kop en al op at en een moeder die de koppen zat uit te zuigen (ja daar zit heel wat lekker in :-X).
De tere kinderzieltjes wisten niet waar ze kijken moesten, er werd strak naar de pizza gekeken :-\ ;D
Het is toch zielig voor die kinderen hoor! Zwaar getraumatiseerd!! :o :o
Gebruikersavatar
Door Angelique
#756055
*Ilse schreef: Het is toch zielig voor die kinderen hoor! Zwaar getraumatiseerd!! :o :o

Jij zegt het, ik dacht het ;D ;D
Door macgirlie
#756512
In Italie vreten ze de gamba's ook met huid en haar op. Zelf vind ik dat ook niet lekker alhoewel ik ze wel eerst aflik want daar zit het lekkere smaakje en koppies uitzuigen.... jasses  :P
Door Eef+Stippels
#756516
Fido schreef: Gister uiteten geweest en jawel gegrilde gamba's gegeten. De kinderen hadden het niet meer. Een vader die ze met kop en al op at en een moeder die de koppen zat uit te zuigen (ja daar zit heel wat lekker in :-X).
De tere kinderzieltjes wisten niet waar ze kijken moesten, er werd strak naar de pizza gekeken :-\ ;D
Jakkes  :-X :-X

Hier worden geen garnalen/gamba's etc gegeten, niet door ons en ook niet door wandor en yindra.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door