Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#745804
Angelique schreef: Is dit een klacht dan?  Ze zegt alleen dat haar hond die pens niet te knagen vond. Als je dat al niet meer gewoon mag zeggen zonder afgeblaft te worden door een leverancier dan is het end toch wel zoek. En als verder iemand hier ECHT een klacht deponeert over een bepaald product waar "wij" helemaal niks mee kunnen, dan wordt diegene meest van de tijd linea recta verwezen naar de producent/verkoper.
Ik blijf erbij dat het meer zin heeft om met vragen/opmerkingen/klachten over produkten eerst/ook de leverancier te benaderen, alleen op die manier kan er eventueel iets veranderd worden.

Ik heb het in het verleden weleens met Bibi gehad, dat er opeens groentes aan toegevoegd waren, en Beau het niet meer moest. Dan kan ik hier wel een discussie opstarten of er meer mensen zijn met die ervaring, maar daar schiet ik toch niks mee op? Ik heb meteen het verkooppunt benaderd, en toen bleek dat er al meer mensen daarover gebeld hadden. Ze zijn meteen gestopt met die groentes.
Door Lizzy
#745811
*Natasja* schreef: Ik blijf erbij dat het meer zin heeft om met vragen/opmerkingen/klachten over produkten eerst/ook de leverancier te benaderen, alleen op die manier kan er eventueel iets veranderd worden.

Ik heb het in het verleden weleens met Bibi gehad, dat er opeens groentes aan toegevoegd waren, en Beau het niet meer moest. Dan kan ik hier wel een discussie opstarten of er meer mensen zijn met die ervaring, maar daar schiet ik toch niks mee op? Ik heb meteen het verkooppunt benaderd, en toen bleek dat er al meer mensen daarover gebeld hadden. Ze zijn meteen gestopt met die groentes.
Maar dit was toch geen klagen? En natuurlijk is het zinvoller om je klacht bij de leverancier zelf te melden. Maar als dit soort dingen nou niet meer op een forum geschreven mogen worden, dan is het end zoek, vind ik.
Door *Natasja*
#745814
Lizzy schreef: Maar dit was toch geen klagen? En natuurlijk is het zinvoller om je klacht bij de leverancier zelf te melden. Maar als dit soort dingen nou niet meer op een forum geschreven mogen worden, dan is het end zoek, vind ik.
Nee, daarom zei ik in mijn laatste bericht ook "vragen/opmerkingen/klachten". En ik zeg niet dat je het niet op een forum mag schrijven, maar mijn ervaring is dat je, als je iets met je vraag of opmerking wilt bereiken, het zinvoller is als je (ook) de leverancier erover benadert. En dat was in dit geval volgens mij niet gebeurd.

En inderdaad, de opmerking van Shaweca had iets genuanceerder gekund.
Door Eef+Stippels
#745818
roefus schreef:

Maar ik krijg er wél een naar gevoel bij.
Namelijk: stel dat ik bij de slager op de hoek mijn vlees koop. En ik praat over de runderlappies met mijn buurvrouw. Ik vertel hoe mals en lekker ze waren en ik raad haar die slagerij aan. En dát terwijl ik me niet bewust ben van het feit dat de slager zelf (achter een muurtje verstopt) zit mee te luisteren. De overbuurvrouw luistert ook mee en denkt: toch ook eens naar die slager gaan.
Ja, en dan een weekje later vertel ik dat de speklappies toch hier niet zo in de smaak vielen. Er staat een groepje mensen om mij heen, nóg één iemand vond de speklappies minder. Maar twee, drie anderen vonden ze net 'bijzonder goed'. Maar oké, op dat moment was de slager al achter het muurtje uitgesprongen, om mij op mijn donder te geven: 'als je een klacht hebt, kom dan naar MIJ, dit ga je niet op straat bespreken. Ik heb geen zin om altijd achter muurtjes te moeten staan om geïnformeerd te worden over mijn producten'.  ::) ??? ??? ???
;D ;D ;D

Ik denk dat het in het algemeen wel wat ver gaat om internet af te gaan sporen of achter muurtjes te gaan zitten om te zien/horen of er iets negatiefs over je bedrijf wordt gezegd  ;)

Je doet als bedrijf je best om iedereen tevreden te stellen, misschien lukt dat bij sommige mensen niet, maar dat kan ook aan het verwachtingspatroon van die mensen liggen (zoals bij deze pens, de een verwacht en wil hem vuil, de ander gespoeld). Ik vond dit niet echt een klacht en zou hiermee ook niet naar de leverancier gaan. Maar als iets echt klachtwaardig is, dan zou ik wel bij de leverancier aankloppen en volgens mij doen de meeste mensen dat ook wel.
Door tieneke
#745970
Hier ook supervuile verse runderpens die maar een paar uur oud is zo vers,maar echt heel erg stinken doet ie niet  ;)
Dus misschien toch een ouder lappie gehad maar wat dan nog,een beetje barfhond werkt het met smaak naar binnen...hoe harder het stinkt des te lekkerder vinden ze het is mijn ervaring.
Door Shaweca
#745975
zo daar zijn we weer, ik heb niemand afgeblaft en de positieve reacties die lees ik uiteraard ook, en vind ik ook helemaal geweldig, maar het is voor ons zeer belangrijk om eigenlijk altijd correct en naar wens te leveren. Als er dan door mensen die bij ons bestellen dingen constateren die anders zijn als anders dan vernemen wij het graag.
We willen gewoon zo goed als mogelijk leveren en mooie nette producten leveren.
Wij werken er kei hard voor om alles zo goed mogelijk bij de klanten te krijgen. Als jullie meningen uitwisselen dat is prima, maar laat ons ook even weten als iets niet of anders is. Ook al zit je er niet mee en vind je het niet erg. Wij kunnen alleen maar leren en verbeteren als wij iets horen. Alvast onze dank.

En dan gelijk maar even een zeer grote DANK naar iedereen die positief over ons heeft geschreven, dit vinden wij natuurlijk geweldig.

Dus blijf gerust je meningen melden en delen.
Wij hadden namelijk zelf ook bij de laatste levering pens zoiets van, wou wat is dit vies, dit komt erg dichtbij vuile pens, wij vonden het geweldig om die klieder bende te verpakken we waren er trots op.
:)
Door roefus
#746031
*Natasja* schreef: Ik blijf erbij dat het meer zin heeft om met vragen/opmerkingen/klachten over produkten eerst/ook de leverancier te benaderen, alleen op die manier kan er eventueel iets veranderd worden.

Ik heb het in het verleden weleens met Bibi gehad, dat er opeens groentes aan toegevoegd waren, en Beau het niet meer moest. Dan kan ik hier wel een discussie opstarten of er meer mensen zijn met die ervaring, maar daar schiet ik toch niks mee op? Ik heb meteen het verkooppunt benaderd, en toen bleek dat er al meer mensen daarover gebeld hadden. Ze zijn meteen gestopt met die groentes.
Tja Natas, als ik een kvv voerde waarin ze iets essentiëels veranderden en mijn honden lustten het dan niet meer, dan zou ik het ook melden bij de leverancier.
Maar, als ik voor een slordige 90 euro aan vlees bestel, en daarvan slechts een klein gedeelte aan pens (5 euro), die dan hier wat tegenvalt...ach, daar lig ik niet van wakker.
De honden eten het uiteindelijk op en bij een volgende bestelling zou ik het waarschijnlijk aangegeven hebben.
Is dan toch prima?

Verder was de bestelling, de levering en al, dik in orde, dus voor mij was er geen reden om meteen aan de telefoon te hangen met een vraag/opmerking of klacht.
Ja en als je er dan onwillekeurig even over reageert op een forum, dat kan volgens mij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door