Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#750491
Volgende keer staat er weer runderlever op het program, ik ga er niet moeilijk over doen er zijn tenslotte nog veel meer soorten vlees en orgaan. ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#750501
Nee dat doe ik ook niet hoor als ze iets niet willen nou dan niet er zijn genoeg andere dingen om te eten voor ze.
Maar ik geef het niet op  na 1 poging op ik probeer het toch altijd wel 2 of 3 keer.

net zoals sardientjes moet ik even in 3 delen doen en dan eet hij het wel op, de andere hond heeft er totaal geen moeite mee volgens mij proeft hij niet eens iets , gaat veel sneller naar binnen dan bij de jongste.
Door pallas
#751035
ik heb voor het eerst konijnen lever gehaald, ben wel benieuwd hoe ze er op reageren.
Door Borke
#751139
Lever is bij veel honden niet echt favoriet.
Borke en Sofi eten het graag, zowel vers aan een stuk als gedroogd, zij eten biologische lever. Ik heb wel de indruk dat dat scheelt.

Ik zou geen knoflook door de lever geven als je hond toch al niet dol is op lever.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#751141
pallas schreef: ik heb voor het eerst konijnen lever gehaald, ben wel benieuwd hoe ze er op reageren.
Vonden die van mij ook niet lekker! Hebben ze het al gegeten?
Door pallas
#751159
Mieke Linger schreef: Vonden die van mij ook niet lekker! Hebben ze het al gegeten?
nope, ligt nog in de vriezer.
ze eten bij mij vaak karkassen daar zit ook nier, lever en long bij.
voor vandaag hebben ze heel konijn. ik heb het middelste stuk voor hun liggen, zeg maar ribbenkast en rug.
daar zit ook nog long en hart bij in.
Ik heb me wel wat vergist in het gewicht, tis ruim 1,2kg per stuk :o en in mij ethousiasme heb ik er voor allebei een heel stuk ontdooid :P

zal je ook nog eens zien dat onze supermuts Nox het niet wil eten ::)
Door judith1967
#751257
Maakt voor Cairo niet uit kippe of runderlever,hij vindt het allebei lekker.
en ik hoef het nog geeneens te mengen met iets anders :)
Door pallas
#751348
pallas schreef: nope, ligt nog in de vriezer.
ze eten bij mij vaak karkassen daar zit ook nier, lever en long bij.
voor vandaag hebben ze heel konijn. ik heb het middelste stuk voor hun liggen, zeg maar ribbenkast en rug.
daar zit ook nog long en hart bij in.
Ik heb me wel wat vergist in het gewicht, tis ruim 1,2kg per stuk :o en in mij ethousiasme heb ik er voor allebei een heel stuk ontdooid :P

zal je ook nog eens zien dat onze supermuts Nox het niet wil eten ::)
Ze hebben net gehad. Didot is net een kliko alles gaat erin.
Nox zat wat te mutsen tot ik het na een 20 min zat was ,en toen heb ik Didot erbij gezet.
Didot had het kaskas al te pakken voordat Nox er erg in had. Daarna had Nox in één tel de rest op. (konijnelever had ze wel al opgegeten!) terwijl ze met kippelever soms wat zit te trutten en dat pas als laatste nog eet.
tja, soms snap je ze gewoon weg niet ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door