Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#743598
Chaos schreef: Als ik aan kalkoenpoten kan komen maal ik het voor ik het geef. Het is even hard werken, dat wel, maar liever dat dan splinters.
Ongemalen kalkoen nek geven kan ik me nog indenken,
maar de hele poten geven.... :o :o :o gebeurd hier ook echt never!!
Door tieneke
#743787
202spots schreef: Ongemalen kalkoen nek geven kan ik me nog indenken,
maar de hele poten geven.... :o :o :o gebeurd hier ook echt never!!
Die zijn dus echt t*fus hard,zelfs het malen is t*fus hard daarom spaar ik mijn polsen voortaan maar en hou het bij de nekkies.
Door Chaos
#743821
tieneke schreef: Die zijn dus echt t*fus hard,zelfs het malen is t*fus hard daarom spaar ik mijn polsen voortaan maar en hou het bij de nekkies.
Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8)  Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.
Door tieneke
#743860
Chaos schreef: Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8)  Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.
Plaats even een oproepje want er zijn zat mensen op Bp die ook kalkoennekken kopen  ;)
Zelf koop ik ze in Cz  :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#743864
Chaos schreef: Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8)  Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.
Ik kan je aan nekken helpen. Moet je ze alleen komen halen. Is misschien een beetje ver naar Hengelo? Hmmm Trimsalon uit Deventer komt ook weleens nekken halen, kan ze wel aan haar meegeven. Scheelt jou alweer!
Door Chaos
#745652
Hengelo is 114, en Deventer 71 kilometer vlgs de routeplanner.
Ik kan beter eens wat meer in de buurt op zoek gaan naar kalkoennekken, maar in elk geval bedankt voor het aanbod!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#745669
Chaos schreef: Hengelo is 114, en Deventer 71 kilometer vlgs de routeplanner.
Ik kan beter eens wat meer in de buurt op zoek gaan naar kalkoennekken, maar in elk geval bedankt voor het aanbod!
Mocht je er niet aan kunnen komen en ik kan iets voor je doen, dan moet je het laten weten!
Door bea
#745675
Chaos schreef: Hengelo is 114, en Deventer 71 kilometer vlgs de routeplanner.
Ik kan beter eens wat meer in de buurt op zoek gaan naar kalkoennekken, maar in elk geval bedankt voor het aanbod!
Ik ga 1 keer in de maand naar mijn zus toe in Deventer. Ik haal wel vaker spullen op bij Trimsalon. Zelf woon ik in Almere. Misschien kunnen we wat afspreken???
Is in ieder geval weer dichterbij of we spreken af op een parkeerplaats. Hebben we wel vaker gedaan :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door