Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benthe
#735214
Ik heb van iemand borstbeen gekregen, kaal. Ze zei dat ik dit sochtends moest geven zonder iets erbij, en savonds een gewone maaltijd (spiervlees)
Zo doet zij het ook altijd.

Nu is Benthe wel bot gewend (lamsribben) en die kraakt ze goed.
Maar volgens mij doe ik er verstandiger aan om nu een spiervleesmaaltijd te geven en aan het begin van de middag het bot?

Ik leg m soweiso terug in de koelkast :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#735221
Benthe schreef: Ik heb van iemand borstbeen gekregen, kaal. Ze zei dat ik dit sochtends moest geven zonder iets erbij, en savonds een gewone maaltijd (spiervlees)
Zo doet zij het ook altijd.

Nu is Benthe wel bot gewend (lamsribben) en die kraakt ze goed.
Maar volgens mij doe ik er verstandiger aan om nu een spiervleesmaaltijd te geven en aan het begin van de middag het bot?

Ik leg m soweiso terug in de koelkast :)
Ik zou nietw eten waarom je perse 's morgens een bot zou moeten geven en 's avonds spiervlees. Is borst been niet erg hard?
Maar al zou je besluiten om het bot te geven zou IK eerst wat spiervlees geven, zodat er een "bodempje" is.
Door Eef+Stippels
#735226
Ik zou het bot als toetje geven na de spiervlees maaltijd. Ik zie het nut er ook niet van in om het bot sochtends te geven en het spiervlees savonds.
Door Lizzy
#735232
Ik voer mijn honden ook geen kale botten. Ik geef botten, waarvan ik vind dat er te weinig vlees aan zit, altijd met spiervlees of orgaanvlees.
Door Happy Tail
#735956
hier geef ik het altijd als toetje na een penslapje of wat spiervlees.
en ik weet dat kalfsschoudertjes er goed uit komen bij Baya, dus die zou ik kaal kunnen geven, maar voro de voorzichtigheid pas ik daar dan wel de groetenmix op aan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door