Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#729317
Mijn duiven zijn duidelijk groter dan mijn kwartels. Ander ras vermoedelijk  ::)

En nieuwe dingen voeren vind ik ook leuk, ben altijd benieuwd wat ze ervan vinden  ;D
Door roefus
#729668
judith1967 schreef: Ik vind dat juist erg leuk om te doen,diersoorten geven die hij nog nooit heeft gehad
En totnu toe lust Cairo alles.
Oja,een zoetwatervissoort vond ie niet lekker,maar ik ga dar niet moelijk over doen,hij vindt zoveel wel lekker,dus dan maar wat anders.
Dus gewoon eens kopen,en mss vinden ze het nog hartsikke lekker ook.
Haha, tot nu toe lusten ze hier ook alles (op rauwe vis na) en ik heb tcoh al heel wat diersoorten verstrekt.
Een paar dingen nog nooit gegeven (fazant en duif).
En nu wil ik wel mórgen duif geven (op jouw enthousiasme  :D), maar dan moet ik ze hier gaan vangen  :-\ :D
Ik zou niet weten waar ik ze hier zo direct vandaan moet halen, dus...wordt het toch nog ff wachten  ;)
Door judith1967
#729734
;D  :D ;D :D ;D
Loop jij met je vangnetje achter de duiven aan.
Maar heb jij toevallig geen duivenmelker(zo heten die toch?)in je buurtje?
Ik ook niet,hoor,maar ik heb het Ic in de buurt zitten.
Door roefus
#730004
judith1967 schreef: ;D  :D ;D :D ;D
Loop jij met je vangnetje achter de duiven aan.
Maar heb jij toevallig geen duivenmelker(zo heten die toch?)in je buurtje?
Ik ook niet,hoor,maar ik heb het Ic in de buurt zitten.
haha, er zal best wel een duivenmelker in de buurt zijn (ik niet weten).
Maar ik kom nog wel in een keer in Rotterdam (beter idee?)  ;)
Door judith1967
#730036
roefus schreef: haha, er zal best wel een duivenmelker in de buurt zijn (ik niet weten).
Maar ik kom nog wel in een keer in Rotterdam (beter idee?)  ;)
Ja,prima idee. ;)
En als je dan toch bij het Ic bent,dan kan je naast je duif gelijk wat ander vlees mee nemen.Je bent er dan toch :D :D :D :D
Door roefus
#730039
judith1967 schreef: Ja,prima idee. ;)
En als je dan toch bij het Ic bent,dan kan je naast je duif gelijk wat ander vlees mee nemen.Je bent er dan toch :D :D :D :D
De duiven zitten hier in de voortuin in een hoge boom heftig voor nakomelingen te zorgen  :D
Wa...hoe zal ik ooit een goed barfmens worden?  :-\
Ik zou ze nooooooit kunnen vangen  :-[
Door judith1967
#730042
roefus schreef: De duiven zitten hier in de voortuin in een hoge boom heftig voor nakomelingen te zorgen  :D
Wa...hoe zal ik ooit een goed barfmens worden?  :-\
Ik zou ze nooooooit kunnen vangen  :-[
Hahaha,nee hoor ik  ook niet :-[,ik koop ze dan wel gewoon bij het IC
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door