Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cylke
#712206
Hoi allemaal,

Pfff, mijn border is loops van vorige donderdag en plots begint ze met dieven  >:(
Ik vraag mij af ofdat jullie dit ook ervaren, als de loopsheid toeslaat, dat ze dan veel stelen?

Vorige week heeft ze !4! krentebollen opgevreten (hoe ze er aan geraakt is weet ik niet, ze lagen ver op het aanrecht  :o)...
Deze avond heeft ze 150gr brokken gestolen (zakje dat ik gekregen had op wedstrijd...ging dat weggeven pfff ::)).

:DEn ik maar proberen om haar gezond te voeren  :D

MAAR geef ik haar nu nog haar portie vlees? Of pas morgen weer?

Groetjes van een "gefrustreerd" baasje :P
Cylke
Door Anita*
#712211
pallas schreef: Als ik "loops"ben eet ik ook het liefste drop, chocolade, ijs  en noem maar op :D
;D ;D ;D ;D
Door Happy Tail
#712246
hier ook een vraatzuchtig monstertje als ze loops is en ook nog een tijdje als ze schijn is.
niets is veilig en ze weet overal aan te komen. Tja hormoontjes......
Door cylke
#712298
Als ik "loops"ben eet ik ook het liefste drop, chocolade, ijs  en noem maar op

Hahaha, ja, dat ken ik: mijn arme vriend ziet af hoor: zowel hond als ik loops  ;D

Greetz en leuk om te horen dat ik niet als enigste afzie als de loopsheid aanslaat  ;)
Door Lizzy
#712302
Mjaaaah, die van mij eet hondenstront als ze loops moet worden. Ook heel fijn....

Ik weet niet of 150 gram brok veel is voor jouw hond. Zo ja, gaf ik haar geen eten.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#712310
Ahum.... ik las 141 krentenbollen en vroeg me oprecht af hoe Lizzy het advies kon geven om de hond nog eten te geven..... :-X ;D ;D ;D ;D ;D En hoe de hond die kon overleven! :o :o :o

Maar ik zie nu dat het er 4 waren!
Door Lizzy
#712312
Pauline schreef: Ahum.... ik las 141 krentenbollen en vroeg me oprecht af hoe Lizzy het advies kon geven om de hond nog eten te geven..... :-X ;D ;D ;D ;D ;D En hoe de hond die kon overleven! :o :o :o

Maar ik zie nu dat het er 4 waren!
;D ;D ;D

Nou, ik moest ook drie keer lezen hoor ;D. En bovendien zijn die krentenbollen vorige week gegeten ;D
Door philo
#713250
pallas schreef: Als ik "loops"ben eet ik ook het liefste drop, chocolade, ijs  en noem maar op :D
Dit vind ik gewoonweg geweldig! Ik lig bijna plat voor mijn computer van het lachen :D ;D ;D ;D ;D
Door macgirlie
#713262
Me too! Die antwoorden  ;D en dan 141 krentebollen! De hond krijgt in ieder geval een vermelding in het Guiness Book of Records!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door