Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#705182
Lizzy schreef: Nou, het was RUIM nadat Linga daar gehoorgetest was! En Linga is nog geen twee. Hij was daar ter plekke super positief, heeft het nest ook zwaar de hemel in staan prijzen en maaaaanden later staat er een artikel in Onze Hond waarin meneer schrijft dat hij kweet-niet-hoe-vaak honden moet opereren omdat mensen barfen en ze kippennekken voeren en deze vast lopen in maag/darm-kanaal. Ik heb hem daarop een email gestuurd met de vraag of hij deze uitspraak aantoonbaar kon maken. En toen schreef ie "nee, ik bedoel eigenlijk dat mensen harde runderbotten voeren", Ja, en ondertussen heeft hij het hele concept BARF weer een optater naar beneden gegeven >:(. Want DAT stond er niet, in zijn artikel!
Hhmm, toen wij het bespraken was (is?) hij ook echt voor. Wel zei hij toen idd hij zo af en toe wel 1 op de operatietafel kreeg/krijgt. Ik vraag me dan alweer gelijk af, hadden de eigenaren er dan wel verstand van of hebben ze gelijk grof geschut ingezet maar dat even terzijde. Misschien was het een oud artikel, ik weet dat hij veel geschreven heeft in het verleden en daarvan nu nog stukken geplaatst worden. Dat neemt niet weg dat ik hier wel enorm van baal want idd vers krijgt zo wel weer een optater helemaal daar hij in een mail ervoor uitkomt dat het om runderbotten ging en niet om kippennekken. Kan je dat niet als rectificatie naar de redactie sturen?
#705188
Cindy de Wolf schreef: Hhmm, toen wij het bespraken was (is?) hij ook echt voor. Wel zei hij toen idd hij zo af en toe wel 1 op de operatietafel kreeg/krijgt. Ik vraag me dan alweer gelijk af, hadden de eigenaren er dan wel verstand van of hebben ze gelijk grof geschut ingezet maar dat even terzijde. Misschien was het een oud artikel, ik weet dat hij veel geschreven heeft in het verleden en daarvan nu nog stukken geplaatst worden. Dat neemt niet weg dat ik hier wel enorm van baal want idd vers krijgt zo wel weer een optater helemaal daar hij in een mail ervoor uitkomt dat het om runderbotten ging en niet om kippennekken. Kan je dat niet als rectificatie naar de redactie sturen?
Ik heb hem gevraagd dat te doen. Het is immers zijn artikel. Nooit een rectificatie gezien... En inmiddels is het wel heel erg mosterd na de maaltijd, helaas....
#705191
Lizzy schreef: Ik heb hem gevraagd dat te doen. Het is immers zijn artikel. Nooit een rectificatie gezien... En inmiddels is het wel heel erg mosterd na de maaltijd, helaas....
Beter laat dan nooit, denk ik dan maar. Misschien zelf een artikel in elkaar flansen met daarin zijn rectificatie? Noem ook maar wat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door