Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bobbe
#702320
Hallo, ik heb vandaag voor het eerst zalmkoppen gescoord bij een stand tegenover de supermarkt !
Kan ze elke week komen halen  :D
Nu kreeg ik ook de rest van de vis mee, zit natuurlijk weinig vlees meer aan, kan ik die ook gebruiken ?
Of kan ik dat eventueel aan de katten proberen te geven ?

Alvast bedankt, groetjes Mar
Door 202Spots
#702322
Ja dat kan,maar wel eerst de zalm in de vriezer voor 10-14 dagen voordat je aan de hond geeft...
en de meeste katten lusten ook zalm !
Door Bobbe
#702324
Bedankt voor de snelle reactie !
Ik zal ze even afspoelen en 2 weken in de vriezer leggen.

Ik moet nog wel vermelden dat de katten nog brokken krijgen, ze zijn al oud en weet niet of dat nog zal lukken om ze over te zetten. Carnibest wilden ze niet eten !
Door 202Spots
#702333
lusten ze wel balletje rauw gehakt of stukje vlees of kip?
Door Bobbe
#702334
gehakt niet, maar een stukje vlees of kip wel.....
Door Bobbe
#702892
Ik wil even mijn verontschuldiging aanbieden, ik had niet goed gekeken er was kort voor mijn vraag dezelfde vraag reeds beantwoord, sorry !

Wat betreft onze katten, misschien kan ik (als Bobbe eenmaal is gewend) de katten ook laten meegenieten.

Ik ben met dit alles helemaal onbekend en kan alle hulp gebruiken !

Bobbe is net gestart en ik had per ongeluk eendennekken i.p.v. kippennnekken ontdooid en dat is niet goed bevallen, ze likt en kraakt een beetje maar eten doet ze niet. Ik had ze al gekraakt voor haar maar ondanks dat wil ze er nauwlijks van eten.
Groentenmix met rauw ei gegeven en dat vond ze heerlijk !

Groeten Mar
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door