Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#207362
Ine schreef:

Nee, Willy beweert nog steeds, dat dat zo is, maar bewijzen wil ze het niet, daar we geen zicht krijgen op haar inkopen en het betalen!
Dat noemen ze een dooie mus blij maken ;D
Volgens mij moet Geer eens langsgaan bij de bewuste slachterij.
Ik vind het maar raar dat verhaal van dat verdelen.
Sommige mensen zijn blijkbaar bang dat ze er zelf bij inschieten als er meerdere klandizie op af dreigt te komen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#207363
tieneke schreef:
Dat noemen ze een dooie mus blij maken ;D
Volgens mij moet Geer eens langsgaan bij de bewuste slachterij.
Ik vind het maar raar dat verhaal van dat verdelen.
Sommige mensen zijn blijkbaar bang dat ze er zelf bij inschieten als er meerdere klandizie op af dreigt te komen!
En Tinus wint de vriezer ;D
Door willieD
#207367
tieneke schreef:
Dat noemen ze een dooie mus blij maken ;D
Volgens mij moet Geer eens langsgaan bij de bewuste slachterij.
Ik vind het maar raar dat verhaal van dat verdelen.
Sommige mensen zijn blijkbaar bang dat ze er zelf bij inschieten als er meerdere klandizie op af dreigt te komen!
Geer mag langsgaan hoor,alleen binnenkomen niet ;D
voorwaarde van slachter zelf.
denk je nu echt dat die zit te wachten om allemaal losse persoontjes voor een botje voor hun hondje?? ;D

Ik lees de ervaringen van Geer wel 8)als ze langsgeweest is.
kzou zeggen..doe je best ;D
Door ine
#207368
willieD schreef:
Geer mag langsgaan hoor,alleen binnenkomen niet ;D
voorwaarde van slachter zelf.
denk je nu echt dat die zit te wachten om allemaal losse persoontjes voor een botje voor hun hondje?? ;D

Ik lees de ervaringen van Geer wel 8)als ze langsgeweest is.
kzou zeggen..doe je best ;D
Willy, ik word hier een beetje niet goed van! Waarom ga je niet op je lijst zitten mutsen, inplaats van hier een topic vol onzin te zetten! Zonde van de ruimte en zonde van de tijd. Je voegt niets toe hier, dus ............!!!! Als ik niets te zeggen heb, heb ik geleerd mijn mond te houden!
Door tieneke
#207369
willieD schreef:
Geer mag langsgaan hoor,alleen binnenkomen niet ;D
voorwaarde van slachter zelf.
denk je nu echt dat die zit te wachten om allemaal losse persoontjes voor een botje voor hun hondje?? ;D

Ik lees de ervaringen van Geer wel 8)als ze langsgeweest is.
kzou zeggen..doe je best ;D
Nou Willie je hebt wel een errug strenge slachter zeg ;)
En jijzelf hebt waarschijnlijk een vleesetende olifant als je ons beschrijft als losse persoontjes die om een botje komen bedelen ::) ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#207370
willieD schreef:
Geer mag langsgaan hoor,alleen binnenkomen niet ;D
voorwaarde van slachter zelf.
denk je nu echt dat die zit te wachten om allemaal losse persoontjes voor een botje voor hun hondje?? ;D

Ik lees de ervaringen van Geer wel 8)als ze langsgeweest is.
kzou zeggen..doe je best ;D
Ik weet wel zeker dat Geer daar niet heengaat want Geer is namelijk een heel lief meisje die heel snel medelijden heeft met de wat sneue mens van deze wereld en die wil jou echt niet van je slagertje beroven hoor ::)
Door Lupa
#207371
zou er meer aan de hand zijn???? :P :P
waarom Willy wel erin mag?
Laatst gewijzigd door Lupa op za 20 nov 2004, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door willieD
#207403
Angelique schreef: Nou, dat red ik niet hoor.....kom niet verder dan hooguit 0,10 tot 0,25 per kilo :-X ;D
en misschien kunnen jullie je verder verdiepen bij haar want dit is toch echt spotgoedkoop :o ,vraag haar adresjes eens ;D?? whahahah
Laatst gewijzigd door willieD op za 20 nov 2004, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door