Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door chrisje
#669692
202spots schreef: Is ie gewend om botten te eten?
Heeft ie al kippenbotten gegeten?
Jawel, kippennek en vleugel. Maar ik merk dat hij van kip diarree krijgt. Ik meng zijn rauw vlees met Carnibest. Hij krijgt ook sardien, maar alles verdwijnt in een mum van tijd in zijn maagje.  ::)
Door 202Spots
#669706
chrisje schreef: Jawel, kippennek en vleugel. Maar ik merk dat hij van kip diarree krijgt. Ik meng zijn rauw vlees met Carnibest. Hij krijgt ook sardien, maar alles verdwijnt in een mum van tijd in zijn maagje.  ::)
Van kip kan je de vel er afhalen,misschien helpt dat?Of anders alleen de nekken en vleugels geven zonder de carnibest erbij.

En zolang de kalfbot iets van schouderblad is dan kan je er op laten kluiven, maar blijf erbij en kijk hoe of het gaat.
Geen kalfpoten of ribben geven.
Door chrisje
#669711
202spots schreef: Van kip kan je de vel er afhalen,misschien helpt dat?Of anders alleen de nekken en vleugels geven zonder de carnibest erbij.

En zolang de kalfbot iets van schouderblad is dan kan je er op laten kluiven, maar blijf erbij en kijk hoe of het gaat.
Geen kalfpoten of ribben geven.
thanks  ;)
Door Lizzy
#669722
Ik gaf bij 9 weken al kalfswervels aan Linga. Gewoon, om zich lekker op uit te kunnen leven. Ze kreeg er weinig of niks afgekluifd maar dat vond ik niet erg. Ik rekende het gewoon niet mee tot vleesbot. Toen ze begon met wisselen, kreeg (en krijgt) ze zo'n bot nog maar 1 keer per week ivm slijtage.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door