Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#671174
De visboer vroeg mij of hij de haringen schoon moest maken. Toen ik antwoordde dat ze met kop en al gegeten werden keek hij me verdwaasd aan.
Toen heb ik maar snel gezegd dat ze voor de hond waren. ik betaal 4 euro de kilo.
De honden vinden ze heerlijk, zelfs Aram en hij lust niet zoveel rauw.

groetjes Sylvia
Door petrap
#672225
judith1967 schreef: Wat is de prijs van panharing?
Dan heb ik een beetje een richtlijn voor als ik het ga kopen.

Ik koop eigenlijk nog geen vis,want ik heb nog (kivo) vis in de  vriezer liggen,dus voorlopig maar aan de kivo.
euro 2,25 per kilo. Ik had een tijdje geleden geïnformeerd, dus toen ik vooraf bestelde, vroeg ik of de prijs nog steeds euro 2,25 per kilo was. Ja hoor. Ging ik mijn bestelling afhalen, stond er op de rekening iets van euro 30,--. Ik geprotesteerd en toen hebben ze het gecorrigeerd.
Door judith1967
#691449
Jaa,daar ben ik weer met een vraagje over de panharing.Mijn vis)kivo ) is nu bijna op.Nog 1  maaltje en dan is ie op :)

De panharing is ongezouten,maar alle haring(ook panharing)wordt toch gelijk bij de vangst gezouten en ingevroren??
Gebruikersavatar
Door Dian
#691571
judith1967 schreef: De panharing is ongezouten,maar alle haring(ook panharing)wordt toch gelijk bij de vangst gezouten en ingevroren??

'k Snap het niet helemaal? Eerst zeg je dat de panharing ongezouten is en dan dat alle panharing gezouten wordt??? Ik heb hier ook panharing aan mijn hond gegeven, maar volgens mij is dat echt geen gezouten vis? Een panharing wordt ook vaak gebakken en dan lijkt het me stug dat die eerst gezouten wordt.
Door judith1967
#691666
Dian schreef: 'k Snap het niet helemaal? Eerst zeg je dat de panharing ongezouten is en dan dat alle panharing gezouten wordt??? Ik heb hier ook panharing aan mijn hond gegeven, maar volgens mij is dat echt geen gezouten vis? Een panharing wordt ook vaak gebakken en dan lijkt het me stug dat die eerst gezouten wordt.
Ja,de panharing is ook ongezouten,dat staat hier in dit topic. ;)

Maar ik dacht dat alle haring(dus ook panharing) bij de vangst gelijk gezouten  en ingevroren wordt.En aan het einde van mijn 3de zin staat een vraagteken(?) ::)
Het was dus een vraag (?) en geen feit(!) ;) ;D
Laatst gewijzigd door judith1967 op zo 14 jan 2007, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#691788
judith1967 schreef: Het was dus een vraag (?) en geen feit(!) ;) ;D
Oké, gesnopen  ;D
Gebruikersavatar
Door Dian
#700703
judith1967 schreef: Ja,de panharing is ook ongezouten,dat staat hier in dit topic. ;)

Maar ik dacht dat alle haring(dus ook panharing) bij de vangst gelijk gezouten  en ingevroren wordt.En aan het einde van mijn 3de zin staat een vraagteken(?) ::)
Het was dus een vraag (?) en geen feit(!) ;) ;D
Net nagevraagd bij de visboer. Panharing wordt niet gezouten, alleen maatjesharing.
Door judith1967
#700768
Was dit topic helemaal vergeten. :-[Ik heb het zaterdag ook even nagevraagd op de markt,en idd het wordt niet gezouten.Ik heb gelijk 2 kilo meegenomen.
Betaalde 5 euro voor iets meer als 2 kilo. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door