Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ramona
#667471
onder welk onderdeel van het menu kun je de Rodi onderverdelen? pens, lamshart spreekt voor zich; orgaan. Maar als ik spreek over het Rodi vlees, rund&groente enz. Valt dit onder overige? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
#667474
Ramona schreef: onder welk onderdeel van het menu kun je de Rodi onderverdelen? pens, lamshart spreekt voor zich; orgaan. Maar als ik spreek over het Rodi vlees, rund&groente enz. Valt dit onder overige? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Ik zou dat in een apart hoekje gooien, oftewel, complete happen tellen niet mee bij de samenstelling van een barfmenu. Dus je kijkt hoeveel je aan kvv geeft en op de rest wat je erbij wilt barfen laat je een berekening los.
#667522
maar ik neem aan dat de percentages dan los van elkaar staan?

want nu bereken ik bijv wel de Rodi pens en lamshart onder het orgaanvlees en reken ik dit wel in bij het barf-menu onder uiteraard die 15% orgaanvlees...
#667664
Ramona schreef: maar ik neem aan dat de percentages dan los van elkaar staan?

want nu bereken ik bijv wel de Rodi pens en lamshart onder het orgaanvlees en reken ik dit wel in bij het barf-menu onder uiteraard die 15% orgaanvlees...

Ja, ik zei ook: complete happen tellen niet mee. Hart en pens kun je natuurlijk gewoon bij het orgaanvlees tellen en zo ook rodi vlees wat je dan bij je percentage spiervlees telt.
Let wel op dat het aandeel lam in de rodi lam/rijst alleen hart is. Dit is dan wel een complete versie, maar hoort eigenlijk bij het orgaanvlees thuis.
#667908
okay, dat is dan duidelijk :) De lam/rijst van Rodi neem ik nooit mee. Ik neem altijd de Pens, lamshart, pens&hart, rund&groente en vlees mee...

Nog even en dan stappen we volledig over op barf :D Wellicht dat ik dit nog even blijf combineren met KVV, maar dat weet ik nog niet. We zijn aan het kijken voor een kleine vrieskist, zodat ik ook grote partijen in kan slaan wat overigens goedkoper is.

Ja luitjes, ik hem mijn man eindelijk zover dat hij overtuigd is ;D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door