Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gewoon een onderzoekje onder alle barfende hondeneigenaren

Mijn hond barft en heeft geen gezondheidsproblemen
16
30%
Mijn hond had gezondheidsproblemen en we gingen barfen en het stopte of werd minder
13
25%
Mijn hond werd ziek toen hij ging barfen
1
2%
De gewrichten van mijn hond werden slechter door het barfen
Geen stemmen
0%
De gewrichten van mijn hond zijn goed en wij barfen
2
4%
Ik ben een beginner, dus kan er nog niks overzeggen
6
11%
Mijn hond had gezondheidsproblemen en sinds ik Barf zijn ze niet veranderd
4
8%
Voor ik ging barfen was mijn hond gezond en nu is hij nog steeds gezond, geen verschil
11
21%
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#667339
Toen we met Sam gingen Barfen (daarvoor at ze brok en daarna KVV) was ze gezond en is dat nog steeds. Bruin heeft nog nooit een brok van dichtbij bekeken en is ook nog nooit een seconde ziek geweest in zijn tweejarige bestaan.
Gebruikersavatar
Door pike
#667426
Remke schreef: Wat is het verschil tussen de eerste en de laatste zin? :-\
dat zet ik mij net ook af te vragen :-\
Door ilovegoldenretrievers
#667535
Eigenlijk niks, maar is de vraagstelling, iemand wilde het erbij hebben, vandaar dat het er is bij gezet.

Andere manier van zeggen en toch hetzelfde bedoelen. De laatste zin staat, mijn hond was gezond en toen hij ging barfen is ze nog steeds gezond. En met het andere wordt bedoeld, mijn hond barft en is gezond. Is de manier van lezen. De betekenis is een klein beetje anders.
Laatst gewijzigd door ilovegoldenretrievers op zo 26 nov 2006, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#667830
mijn honden waren niet ziek, wel een magere hond, die is nog steeds aan de magere kant, maar dat heeft niets met barfen te maken, beginnen met Barf was moeilijk met Dot, die kon zeker de eerste half jaar geen twee verschillende soorten vlees gelijk verdragen, maar dat is zeker verleden tijd. Dot vreet alles....nou alles, gister heeft ze de konijn of was het een haas? wel aangepakt, maar niet opgegeten.... verder vreet Dot nu alles, door elkaar maakt ook niet meer uit. Jazz blijft wisselend "té" mager ;) maar dat ligt een beetje aan de ras denk ik :D
Door Ramona
#667917
Ik ben beginner dus kan nog niet zoveel zeggen, maar ik heb ook ingevuld dat ik barf en ook geen gezondheisproblemen zie bij Truus...

1 ding heb ik wel heel erg duidelijk gemerkt en dat is dat haar gebit vele malen schoner is geworden dan voordat we over zijn gestapt op barf :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#668101
Ramona schreef: Ik ben beginner dus kan nog niet zoveel zeggen, maar ik heb ook ingevuld dat ik barf en ook geen gezondheisproblemen zie bij Truus...

1 ding heb ik wel heel erg duidelijk gemerkt en dat is dat haar gebit vele malen schoner is geworden dan voordat we over zijn gestapt op barf :D
Ik vind een vuil gebit anders wel een gezondheidsprobleem hoor :P
Door jon
#668204
Lhaki had nogal wat spijsverteringsproblemen. (Spugen, extreem rommelende maag etc ) Als we barfen heeft ie nagenoeg geen klachten meer (in het begin wel eens bloed in z'n ontlasting of een slijmberg, maar daar zie ik de laatste tijd niets meer van)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door