Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoeveel kilo eten ligt er meestal in jouw diepvriezer (per hond) ?

Minder dan 50 kilo
19
38%
Tussen de 50 en de 100 kilo
22
44%
Tussen de 100 en de 150 kilo
4
8%
Meer dan 150 kilo
5
10%
Door geer
#663968
Ik heb een tafelmodel koelkast met bovenin een vriesvakje. En daar barfen 2 honden en 2 katten uit. Je zult begrijpen dat dit enige logistieke planning behoeft en ik regelmatig bij de boven- en onderburen aanklop met tasjes bevroren beesten  ;D
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#664113
Ik heb een vriezer waar 100 kg carnibest in past, hoeveel barfspul erin gaat weet ik nog niet precies. Sinds kort heb ik er een vriezertje bij waar ook nog 50 kg in gaat.
Onze eigen spullen gaan in het vries gedeelte onder de koelkast, 3 ruime lades.

Zou ook graag zo'n grote kist willen maar waar moet je dat ding laten ? Ach, hoe meer ruimte hoe meer spul je in huis haalt. Je koopt toch in naar de ruimte die je hebt en die grote zit dan straks ook weer vol...

Gr. Jolanda
Door judith1967
#664389
Ik heb niet zo gek veel ruimte,heb een koelkast met 3 lades.2 gebruik  ik voor de hond,en in de 3de(kleine vrieslade) ligt wat vlees  voor ons.
Zou ook wel een grotere willen heben.Kan ik ook meer inkopen,dus voordeliger uitzijn.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#664543
Ik schat dat het zo'n beetje tussen 50 en 100 kilo per hond is. Ik heb 1 vriezer van 600 liter en 2 van 300 liter, en helemaal tjokvol
Door Christel & Luna
#664688
Heb een vrieskast met 4 lades en deze ligt propvol met Barf-materiaal voor 1 hond van 20 kilo. Ook ik wil op korte termijn een andere (lees: grotere) vriezer om groter in te kunnen kopen.
Door *Ilse
#664833
minder dan 50 igevuld, heb mezelf in de vingers gesneden, vriezer weggedaan ivm ruimte op zolder. 't was een hele oude van 25 jaar, maar moet nu veel te vak boodshappen doen. Denk dat ik maar op zoek ga naar een andere, maar eerst de schuur opruimen >:( >:( ;D
Door Remke
#665002
Volgens mij ligt er iets van euhm 20-25kg in mijn vriezertje. Ik heb 2,5 vrieslade onder mijn koelkast hangen. En mijn 3 honden doen daar maaanden mee :D Poezert Zilver krijgt toch nog brokjes en af en toe wat klein gesneden stukjes vlees erbij. Ze is een beetje appart en lust geen CB en gaat mauwen als ze geen brokjes heeft(ja ook om 5-6 uur 's ochtends! En soms alleen voor gezelschap tijdens het eten :argue2:) dus ik zie het niet zitten om haar maar 1-2keer per dag kleine dobbelsteentjes vlees te geven.
Door Red_Hunter
#665007
Ik heb een vrieskast met 6 laden en nog en tafelmodel ernaast. Eigenlijk al weer te weinig maar van het mannetje mogen er niet meer komen. :-\
Ik zei nog er kan nog een tafelmodel op die andere maar nee helaas. :-X

Voor ons zelf heb ik onderhand nog met moeite 1 laatje over.
Daar wordt ook al over geklaagd :D

groetjes Trudie
Door peerle
#665734
ondertussen is het pleit beslecht,
we hadden vorig weekend afgesproken dat mijn ouders een kastdiepvries (een bak raakt niet door de kelderdeur) van 240 liter gingen bestellen, krijg ik maandag een mailtje van mijn vader dat hij toch maar die van 270 besteld heeft  ::)...de gekkerd, eerst is hij zo bezig van "die ruimte heb je toch niet nodig" en dan bestelt hij uit zichzelf ineens een grotere  :). Maar goed meer ruimte komt eraan en morgen wordt hij geleverd ! Joepie !  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door