Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Loes
#656596
Ik weet niet zo goed waar dit onderwerp hoort, dus sorry als ik het verkeerd heb geplaatst.
Kennen jullie "Proline Petfood vissnacks"? Te koop in de dierenwinkel en staat op de verpakking 100% natuurlijk vis. Het is keihard voor zover ik het kon beoordelen en er staat gewoon gedroogd. Wie o wie kent dit en kan me hier wat meer over vertellen?
Door Lil
#656598
Ik voer het ook wel eens. Tot nu toe vind ik het een fijn product, volgens mij zitten er geen granen in want er wordt niet allergisch op gerageerd. Vind het wel vreemd uitzien, als ik zelf vis droog (dat doe ik meestal) dan ziet dat er heel anders uit.
Door Tibetaan
#656607
Mijn hond eet al een jaar lang de snoepjes van PROLINE (de garnalen versie). Ik beloon haar daarmee en ze vind het HEERLIJK. Andere snoepjes zijn naar mijn idee niet zo goed als PROLINE VISSNACKS. Idd ze zijn aan de harde kant maar nog altijd zachter dan botten en binnen een paar tellen heeft ze er een achter haar kiezen. Ik heb een kleine hond (11 kilo) en geef haar er na de wandeling altijd 1 bij thuiskomst. Het is niet goedkoop (€ 3,29) maar er zitten er ruim 50 a 60 in een zakje.   ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#656747
Toevallig heb ik verleden week zo'n zakje gekocht (zalm). Was in de aanbieding voor 2,59. Dus ik heb het er op gewaagd. Het ziet er idd heel anders uit dan wanneer je zelf droogt. Ik denk dat de vis eerst gemalen wordt en dan geperst of zo om dan die vormpjes te snijden en te drogen. Er staat op 100% vis uit IJsland. Helemaal vertrouwen doe ik ze niet omdat ik het productieproces niet ken. Je weet niet welke temperaturen gebruikt worden. De honden vinden ze wel erg lekker en eentje per dag, och ... Maar ik ga toch maar weer lekker zelf drogen. Het duurt even maar dan weet je tenminste wat je hebt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door