Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door André
#656042
Fido schreef:

( ik ben er direct op ingegaan en heb haar verteld dat ik het leuk vond dat ze BARF opnoemt maar dat ze NIET MOET GAAN LIEGEN


Ik ben inmiddels ook afgeleerd om de vers voeding/Barf methode te "prediken" Maar in deze kan ik je geheel gelijk geven.
Niet de feiten verdraaien om je eigen onwetendheid te verdoezelen.
Zeg dan iets over Barf en dat daar met enige kennis mee dient worden om te gaan.

Ik heb echt respect voor je actie.
Door *Natasja*
#656044
Erna schreef: Onze trouwe Kiddo voerton (minstens 50 lliter) waar we altijd onze geiteribben in laten ontdooien heeft na tig trouwe jaar ook de geest gegeven zodat ik eerdaags ook even bij 'onze vrienden' langs moet om een nieuwe af te troggelen.
We hebben volgens mij nog een brokkenton op zolder staan, waar we niets mee doen. Ik weet niet hoeveel liter het is, 30 kilo brokken paste er altijd net niet in. Met schroefdeksel. Dus als je interesse hebt?
Door Erna
#656050
*Natasja* schreef: We hebben volgens mij nog een brokkenton op zolder staan, waar we niets mee doen. Ik weet niet hoeveel liter het is, 30 kilo brokken paste er altijd net niet in. Met schroefdeksel. Dus als je interesse hebt?
ja zeker!! dat zijn iedeale dingen om vlees in te ontdooien.
Door *Natasja*
#656052
Erna schreef: ja zeker!! dat zijn iedeale dingen om vlees in te ontdooien.
Ik heb ook nog een kleinere versie. Vanavond moet ik toch de zolder op met Arno  :D (durf ik niet alleen), dan zal ik ze meteen mee naar beneden nemen. Neem ik ze volgende week mee.
Door *Natasja*
#656080
*Natasja* schreef: Ik heb ook nog een kleinere versie. Vanavond moet ik toch de zolder op met Arno  :D (durf ik niet alleen), dan zal ik ze meteen mee naar beneden nemen. Neem ik ze volgende week mee.
Herstel, de kleine versie heeft de verhuizing niet overleefd. Maar de grote ton staat klaar!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door